» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مباركه در جمع مديران و كارشناسان و پرسنل خدمات شهري ،آتش نشاني و خدمات ايمني
اخبار شهرستان مبارکه

شهردار مباركه در جمع مديران و كارشناسان و پرسنل خدمات شهري ،آتش نشاني و خدمات ايمني

اردیبهشت 6, 1393 0016

شهردار مباركه در جمع مديران و كارشناسان و پرسنل خدوم حوزه خدمات شهري ،آتش نشاني و خدمات ايمني و سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري مباركه

دستيابي به شهري پاك و پايدار ،مستلزم همكاري شهروندان در حفظ و نگهداري محيط زيست شهري و اهتمام مضاعف شهرداري و دستگاه هاي ذيربط خواهد بود

گسترش نظارت بر فعاليت شهري با هدف كاهش ضايعات و آلودگي‌هاي اين فعاليت‌ها، اعمال ضوابط و مقررات شهرسازي و مديريت در بهره‌برداري از منابع طبيعي از ديگر تدابيري است كه شهرداري‌ ،براي رسيدن به محيط زيست سالم و پاك بايد اتخاذ كنند.

شهردار مباركه ضمن تشكر و قدرداني از تمامي پرسنل زحمتكش واحدهاي خدمت رسان شهرداري ،آنها را خدمت رسانان واقعي جهت حفظ و نگهداري محيط زيست شهري دانست و افزود: نهادينه شدن فرهنگ شهروندي در رابطه با حفظ محيط زيست و ارائه تمهيداتي به منظور كاهش مداخله انسان در محيط طبيعي شهر از مهم‌ترين راهكارهاي عمليات مناسب جهت دستيابي به آينده شهري پايدار است.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از روابط عمومي شهرداري مباركه، ناصر نفري با تبريك فرارسيدن هفته «زمين پاك» اظهار كرد: شهرداري‌ مباركه به عنوان يكي از نهادهاي اساسي تأثيرگذار در محقق ساختن اهداف حفاظت از محيط زيست شهري نقش عمده‌اي را عهده‌دار خواهد بود.

وي در خصوص راهكارهاي دستيابي به شهر پاك و سالم تصريح كرد: گسترش نظارت بر فعاليت هاي شهري با هدف كاهش ضايعات و آلودگي‌هاي اين فعاليت‌ها،جمع آوري ،محل و دفع زباله هاي شهري،انتقال كامل كارگاه ها و مشاغل آلاينده و مزاحم شهري، اعمال ضوابط و مقررات شهرسازي و مديريت در بهره‌برداري از منابع طبيعي از ديگر تدابيري است كه شهرداري‌ براي رسيدن به محيط زيست سالم و پاك بايد اتخاذ و پيگيري مجدانه داشته باشند.

شهردار مباركه ادامه داد: تاكيد و مراقبت بر ملاحظات زيست محيطي، اشاعه و ارتقاء سطح فرهنگ استفاده از وسايل نقليه عمومي و همگاني، توجه و برنامه‌ريزي خاص جهت بازيافت پسماند خصوصأ مواد آلاينده، اهتمام ويژه بر بهداشت محيط و سالم‌سازي فضاي شهري از ديگر مواردي است كه زمين و محيط پاك و سالم را براي شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

مهندس نفري در پايان حفظ محيط زيست شهري را وظيفه همگاني دانست و از شهروندان خواست تا در حفظ و سلامت طبيعت شهر خود كه با هزاران سختي وتلاش به اين زيبايي و طراوت رسيده اند كوشا باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×