» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مباركه به مناسبت روز زن از بانوان شاغل در شهرداري و كتابداران خانه هاي فرهنگ تقدیر کرد
اخبار شهرستان مبارکه

شهردار مباركه به مناسبت روز زن از بانوان شاغل در شهرداري و كتابداران خانه هاي فرهنگ تقدیر کرد

اردیبهشت 1, 1393 20171

قدرداني از پرسنل خانم شهرداري بمناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن

بمناسبت روز ميلاد سراسر باسعادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و ميلاد امام خميني (ره)و همچنين روز زن (بزرگداشت مقام مادر ) با حضور شهردار و جمعي از اعضاء شوراي اسلامي شهر از بانوان شاغل در شهرداري تقدير و تشكر به عمل آمد.
مهندس ناصر نفري شهردار مباركه در اين جلسه گفت : زنان نيمي از جمعيت هر جامعه را تشكيل مي دهند و متناسب با آن نقشهاي ويژه اي را نيز ايفا مي كنند كه در اين ميان نقش زنان در جوامع مسلمان بسيار والاتر و چشم گير تر است است زيرا نگاه اسلام به زن نه نگاه ابزاري بلكه نگاهي است كه از زاويه ي ديد فطرت خدا جوي انساني سرچشمه مي گيرد.
وي افزود: حضرت فاطمه (سلام الله عليها) الگوي كاملي است كه نه تنها زنان بلكه مردان نيز بايد به ايشان اقتدا و تأسي كنند.در پايان اين مراسم تجليل شهردار مباركه با اهداي هديه و لوح تقدير از خدمات بانوان خدوم شهرداري تجليل به عمل آورد .
به مناسبت ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از كليه بانوان كتابدار خانه هاي فرهنگ مباركه تقدير به عمل آمد:
مهندس ناصر نفري در اين مراسم ضمن تبريك فرا رسيدن ولادت با سعادت زهراي مرضيه (س) و روز زن اظهار داشت: امروز به بركت انقلاب اسلامي و انديشه هاي والاي حضرت امام(ره) هويت اصلي زنان به آنان بازگشته است و خوشبختانه زنان جامعه اسلامي در بيشتر عرصه هاي اجتماعي دوشادوش مردان حضوري فعال دارند.

وي افزود: روز ميلاد دخت گرانقدر رسول خدا(ص) كه تمام ارزشهاى متعالى در وجود ملكوتي اش جلوه گر است به عنوان روز زن، افتخاري بزرگ براي بانوان به شمار مي آيد تا با بهره گيري از شخصيت والا و الهي حضرت فاطمه الزهرا(س) در تكامل و ارتقاي شخصيت خود اقدام كنند. نفري ياد آور شد: اين روز خجسته را به همه بانوان تبريك مي گويم و اميدوارم همه، توفيق بهره گيري از زلال معنويت حضرت صديقه (س) را بدست آوريم و محيط جامعه از عطر وجود آن بي بديل خلقت معطر شود. در پايان شهردار مباركه با اهداي لوح تقدير و هديه از زحمات زنان كتابدار قدرداني و براي آنها آرزوي توفيق روزافزون نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×