» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: توان علمی و نظامی ایران جرات هرگونه تحرک را از دشمنان سلب کرده است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: توان علمی و نظامی ایران جرات هرگونه تحرک را از دشمنان سلب کرده است

فروردین 29, 1393 1015

امام جمعه مبارکه گفت: توان بالای علمی و نظامی ایران اسلامی، جرات هرگونه تحرک را از دشمنان اسلام سلب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: برخی از منافقان درصدد انحلال ارتش بودند که با ایستادگی امام (ره)، این نیرو ابقاء و سپس با تاسیس سپاه تمام ترفندها و دسیسه های دشمنان نقش برآب شد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که کشور ما را بدون سرباز و محافظ سازند و زمینه رخنه دیگر کشورها را به کشور ما آماده کنند، تصریح کرد: درایت، ایده و بصیرت امام، ارتش را حفظ کرد.

وی تقدیم 48 هزار شهید و بیش از 200 هزار جانباز را از ایثارگریها و ایستادگی نیروی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این شهدا برای حفظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام اسلامی تقدیم شد تا ایران اسلامی همچنان پرافتخار در جهان بدرخشد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه یکی از نعمت های انقلاب اسلامی تشکیل سپاه به فرمان امام راحل (ره ) بود، گفت: وظیفه نیروهای ارزشی، ولایی و پشتیبان ولایت فقیه سپاه ایستادگی در مقابل دشمنان و مقابله به گروهک ها و منافقین است.

وی با بیان اینکه نقش پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت داخلی و مرزها بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: امروز پیشرفت نظامی و تسلیحاتی ایران مرهون جانفشانی شهدای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام محمدی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و ولادت معمار کبیر جمهوری اسلامی امام (ره)، اظهار داشت: همسرداری، تربیت فرزندان و عفت و حجاب حضرت زهرا بهترین الگو برای زنان امروز است.

امام جمعه مبارکه به سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: سفر مسوولین دولت به اینگونه استانهای مرزی و محروم روابط مردم را با حاکمیت و دولت تقویت می کند و تنش ها را کاهش می دهد.

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×