» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی

آبان 6, 1392 0015

عبدالله عمرانی بخشدار مرکزی شهرستان مبارکه  با بیان اینکه بیش از دو هزار ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد، گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است.
وی افزود: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یادآور رشادت ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.
به نقل از ایمنا بخشدار مرکزی مبارکه ادامه داد: در ۱۳ آبان که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نام گرفت، دست جاسوسان و ایادی استکبار از این مرز و بوم کوتاه شد و فریاد ضداستبدادی و استعمار ستیزی ملت ایران سر داده شد.
وی با اشاره به نام‎گذاری این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: با توجه به شرایط و موقعیت کشور لزوم حضور گسترده مردم در گرامیداشت این روز بیش از پیش احساس می شود.
عمرانی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است.
بخشدار مرکزی مبارکه با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه های گوناگون در حمایت از آرمان های انقلاب تصریح کرد: مردم همواره در طول انقلاب با حضور گسترده خود در رویدادهای مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی افتخار آفرینی کرده اند و در این مراسم نیز با حضوری چشمگیر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
گفتنی است؛‌ در این جلسه مصوب شد راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۰صبح از بلوار فتح المبین آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان بسیج، خیابان ۲۲ بهمن و خیابان امام خمینی (ره) در ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه تجمع کرده و با انجام مراسم ویژه این روز خاتمه یابد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×