» عمومی » ورزشی » قلعه نویی به سیم آخر زد : نمی روم عربستان!
ورزشی

قلعه نویی به سیم آخر زد : نمی روم عربستان!

فروردین 24, 1393 006

کارلوس کی روش از یک سال قبل برای بازی 27 فروردین ماه لیگ قهرمانان دعوا می کرد و حالا زمان به آنجا رسیده که او بارها با قلعه نویی و دیگران برایش دچار چالش شد. استقلال 4 ملی پوش دارد که اگر آنها را به همراه نبرد تقریبا شانسش برای بازی با الشبابی که در تهران هم بازی را برابرش واگذار کرده بود به شدت تقلیل پیدا می کند.

البته آبی ها در میانه های فصل تقریبا کمتر مسابقه ای بود که بیشتر از 18 بازیکن داشته باشند. حالا حتی اگر 21 بازیکن حاضر در لیست آسیایی شان ملاک قرار داده شوند با رفتن این 4 بازیکن آنها تعداد یارهای شان 17 نفر است. قلعه نویی به همین دلیل به خبرنگاران می گوید:

شما بگویید ما چه کار کنیم؟ من باید با آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کنم، اما انصافا اگر من این چهار بازیکن را بدهم، آیا می‌توانم برای بازی با الشباب 11 بازیکن در اختیار داشته باشم؟! احمد جمشیدیان، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری و مجید غلام‌نژاد در تیم ما مصدوم هستند. در بازی استقلال و تراکتورسازی، نظری را با پای مصدوم به زمین فرستادیم و دوباره آسیب دید. وقتی من این چهار نفر را ندارم، چگونه می‌توانم تیمم را برای بازی با الشباب آماده کنم؟ ما اصلا 11 نفر نمی‌شویم.

منصور پورحیدری هم به حمایت از سرمربی تیمش برخاسته . البته آبی ها برگ برنده دیگری هم در دست دارند. آنها پاسپورت های بازیکنان شان را در اختیار دارند. یعنی این بازیکنان نمی توانند تیم ملی را همراهی کنند. البته کارلوس کروش همان حرفی را تکرار می کند که قبلا گفته بود: «الان جای افسوس خوردن و ایستادن نیست . ما با همان هایی ادامه می دهیم که در جمع مان هستند.»

بازیکنان هم اصلا قصد ندارند جام جهانی را از دست بدهند. فرقی ندارد که آندو تیموریان باشد ، هاشم بیک زاده یا امیر حسین صادقی و خسرو حیدری . آرزوی این ها بازی در جام جهانی است که برایش عرق ریختند. به همین دلیل است که تک تک شان در مقام انتخاب که می شود ، دوستانه می گویند: «ترجیح مان رفتن به اردوی تیم ملی است.» آنها این وسط گیر کردند.

استقلال شانس چندان بالایی برای صعود ندارد اما شکستش هم اتفاقی خوشایند برای اعتبار ملی فوتبال مان نیست. پس به همین دلیل است که قلعه نویی می گوید:

اگر نظر فدراسیون این است، آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه بنویسند و بگویند که استقلال این شرایط را دارد و نمی‌تواند در بازی با الشباب حاضر شود،مسئولیت این موضوع را هم قبول کنند، ما حرفی نداریم و دوست داریم با تیم ملی تعامل کنیم، ولی وقتی 11 نفر نمی‌شویم و چهار، پنج بازیکن مصدوم هستند و اتفاقا ساموئل هم محروم است، چگونه باید بازی کنیم؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×