» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تولید پنج میلیون و 400 هزار تن فولاد خام، برنامه امسال فولاد مبارکه است
اخبار شهرستان مبارکه

تولید پنج میلیون و 400 هزار تن فولاد خام، برنامه امسال فولاد مبارکه است

فروردین 23, 1393 0012

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: از برنامه های سال جاری این شرکت، تولید پنج میلیون و 400 هزار تن فولاد خام است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمود ارباب زاده با اشاره به عملکرد این شرکت در سال 92 و تشریح اهداف سال 93، افزود: پنج میلیون و 391 هزار تن فولاد خام در فولاد مبارکه اصفهان در سال 92 تولید شد.
وی اضافه کرد: در سال 92 با وجود همه محدودیت ها، هفت میلیون و 141 هزار تن گندله تولید شد و برای سال 93 هم برنامه تولید هفت میلیون و 200 هزار تن را پیش رو داریم.
وی گفت: در مجموع مدولهای احیای مستقیم فولاد مبارکه و سبا نیز شش میلیون و 781 هزارتن آهن اسفنجی تولید شد و بنای آن داریم در این دو مجموعه به تولید هفت میلیون و 500 هزار تن آهن اسفنجی برسیم.
معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: در خط نورد گرم در سال 92 مقدار پنج میلیون و 153 هزار تن تولید شد و طبق برنامه امسال به تولید پنج میلیون و 160 هزار تن دست خواهیم یافت.
وی افزود: در نورد سرد هم در سال قبل طبق برنامه ریزی تنظیم شده بر اساس نیاز بازار به تولید یک میلیون و 338 هزار تن رسیدیم که در سال جاری با همین رویکرد امید است یک میلیون و 470 هزار تن تولید شود و بتوانیم هم نیاز خودروسازان و هم نیاز بازارهای صادراتی را پاسخگو باشیم.
ارباب زاده گفت: در سال گذشته در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا 711 هزار تن فولاد تولید شد.
وی اضافه کرد: در سال 93 نیز با توجه به اینکه ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا اجرای طرحهای توسعه خود و توقفات ناشی از اجرای این طرح ها را دارد، بنا بر حفظ 700 هزار تن تولید است.
معاون بهره برداری فولاد مبارکه اصفهان گفت: در فولاد هرمزگان نیز یک میلیون و 67 هزار تن فولاد در سال 92 تولید شد که برنامه این ناحیه در سال 93 رسیدن به یک میلیون و 350 هزار تن است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×