» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: افراد توانمند از دریافت یارانه انصراف دهند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: افراد توانمند از دریافت یارانه انصراف دهند

فروردین 22, 1393 0018

امام جمعه مبارکه گفت: کسانی که می توانند زندگی خود را اداره کنند از دریافت یارانه ها انصراف دهند.

به گزارش سایت شمس مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی گفت: بر اساس اعلام دولت هر کسی که می خواهد می تواند ثبت نام کند اما کسانی که استغناء دارند انصراف دهند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه ثروتمندان جامعه و افراد متمکن باید با انصراف از دریافت یارانه برای توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند، اظهار داشت: دریافت نکردن یارانه از طرف افراد بی نیاز گامی مهم برای کاهش هزینه های دارو و درمان در کشور است.

امام جمعه مبارکه همچنین به موضوع فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: این فناوری جایگاه ملت و جمهوری اسلامی ایران را در جهان ارتقا داد هر چند که دشمن نمی خواهد کشورمان پیشرفت کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه فناوری هسته ای حق مسلم ملت است، افزود: هیچ گاه نمی توان از این حق به خاطر اینکه دشمنان مخالف قدرت گرفتن ایرانیان هستند، گذشت.

امام جمعه مبارکه با اشاره به مذاکرات جاری با 5+1 تاکید کرد : مذاکره کنندگان کشورمان باید به شدت از استقلال، صلابت وعزت کشور دفاع کنند و با نگاه دقیق به حساسیت و شعارهای مردم در حمایت از این حق مسلم ذره ای عقب نشینی نکنند.

امام جمعه مبارکه با تسلیت روز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر حضرت عباس (ع )گفت: این روز به نام روز تکریم همسران و مادران شهدا نامیده شده است که نباید نقش این گروه از افراد در جامعه نادیده گرفته شود.

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×