» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماینده مبارکه: شایعه حذف انتقال آب از تونل بهشت آباد تنها یک ژست سیاسی است
اخبار شهرستان مبارکه

نماینده مبارکه: شایعه حذف انتقال آب از تونل بهشت آباد تنها یک ژست سیاسی است

فروردین 19, 1393 0022

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح این مبحث از سوی برخی مسئولان استان همجوار که انتقال آب به اصفهان در آینده با لوله انجام می‌شود و حفر تونل 64 کیلومتری بهشت آباد متوقف شده تنها ژست سیاسی است و این مطلب در حد طرحی پیشنهادی از سوی این افراد بوده که به تصویب نرسیده است.

به گزارش سایت شمس مبارکه علی ایرانپور در گفتگو با خبرنگار مهر، با توجه به طرح این شایعه از سوی برخی مسئولان استان های همجوار اظهار داشت: انتقال آب به حوضه آبریز استان مجاور با لوله است و ادامه حفر تونل بهشت آباد به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های رفع مشکل کم آبی استان اصفهان ادامه دارد.

وی بیان داشت: این صحبت از سوی یکی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری مطرح شده بود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشنهاد جدیدی در ارتباط با این تونل از سوی مسئولان استان چهارمحال و بختیاری مطرح شده که کارشناسی شده نیست و تایید نشده و کماکان طرح های به تصویب رسیده دولت و شورای عالی آب همان طرح های قبلی است.

وی افزود: انتقال آب از طریق لوله نمی تواند تمام اهداف آبی استان اصفهان را تامین کنند چرا که از این طریق برخی شهرستان های استان اصفهان نمی توانند از آب بهره ببرند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظر مشترک تمامی کارشناسان، انتقال آب از طریق این تونل است که تاکنون میلیاردها دلار نیز در این زمینه خرج شده و طبیعی است که نمی توان بر مبنای یک پیشنهاد یا حرف این همه هزینه و کار کارشناسی شده را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: برخی آقایان مسئول اظهارنظرهای عجیبی می کنند که منطبق بر واقعیت نیست و تنها ژستی سیاسی برای به دست آوردن محبوییت در میان مردم خودشان است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×