» عمومی » سرگرمی » فال روز 18 فروردین 1392
سرگرمی

فال روز 18 فروردین 1392

فروردین 17, 1393 008

فال روزانه متولدین فروردین:

می خواهید مطمئن شوید که همه دقیقاً می دانند که در ذهن تان چه می گذرد. اما احساس می کنید که امروز اهداف و مقاصدتان بی نتیجه می مانند. هرچه مصمم تر می شوید تا درباره ی افکارتان صحبت کنید، بیشتر نا امید می شوید. شاید بهترین راه برای مقابله با شرایط کنونی این باشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید و سعی نکنید که برخلاف جریان شنا کنید. اگر چند روزی در بیان افکارتان صبر کنید، آن وقت آن چه می گویید متقاعد کننده تر خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

می دانید که امروز چه کارهایی باید انجام دهید، اما این قدر درگیر جزییات شده اید که نمی دانید از کجا باید شروع کنید. هر وقت که در نقشه ی اجرایی تجدید نظر می کنید، با مشکلی مواجه می شوید که لازم است قبل از هر گونه پیشرفت واقعی حل شود. شاید وسوسه شوید که دست از کار بکشید و خودتان را رها کنید. اما مشکل کنونی بیشتر شبیه یک آزمایش است و نیازی به عقب نشینی نیست. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد؛ فقط آرامش خود را حفظ کنید و بر مقصد نهایی متمرکز شوید.

فال روزانه متولدین خرداد:

صبوری کردن معمولاً به کارتان نمی آید، اما هیچ راه فراری از این حقیقت وجود ندارد که امروز باید نقش یک آدم صبور را بازی کنید. اما این که دل تان می خواهد تا راه حل سریعی برای یک مشکل آزاردهنده پیدا کنید فقط همه چیز را بدتر می کند. به جای این که به دنبال یک راه حل فوری باشید، سعی کنید تا یک راه حل طولانی مدت پیدا کنید. به این ترتیب نیروهای مخالف از بین می روند و به تدریج همه چیز مطابق میل شما خواهد شد. قدم به قدم پیش بروید تا پیشرفت تان مداوم و پیوسته باشد.

فال روزانه متولدین تیر:

امروز ممکن است یک بازی قدرت راه بیندازید، اما خانواده و دوستان تان حتی متوجه هم نمی شوند که چه اتفاقی در حال افتادن است. برای رسیدن به اهداف تان برنامه ریزی کرده اید، اما در حال حاضر بهتر است که کمی مرموزانه به کارتان ادامه دهید. این که سعی می کنید تا به هدف خاصی دست پیدا کنید تحسین برانگیز است، اما خودتان را درگیر نقشه های پیچیده نکنید. جرأت پیدا کنید و به دیگران بگویید که قرار است چه کار کنید و چرا. وقتی صداقت نشان دهید می بینید که چه قدر از شما حمایت می کنند.

فال روزانه متولدین مرداد:

معمولاً برای این که به دیگران بفهمانید که در چه موضعی قرار دارید مشکلی وجود ندارد، اما الآن چنان مرموز شده اید که دیگران اصلاً متوجه نمی شوند. وقتی به دیگران می گویید که چه در ذهن تان می گذرد به نظر می رسد که راست می گویید، اما در واقع آن چه می گویید با نیتی که دارید فرق می کند. خیلی به خودتان سخت نگیرید، تا زمانی که به تعهدات خود وفادارید لزومی ندارد که بخواهید نیازهای احساسی تان را فاش کنید. هر وقت احساس کردید که زمان درست فرا رسیده است، آن وقت می توانید مسایل شخصی خود را با دیگران در میان بگذارید. نباید قلب تان مثل کتابی باشد که همه بتوانند آن را بخوانند.

فال روزانه متولدین شهریور:

دوست دارید که کمی بیشتر با همکاران تان درآمیزید، اما به خاطر طبیعت احتیاط گری که دارید نمی توانید خیلی با دیگران صمیمی شوید. اما ممکن است خودتان را در یک وضعیت اجتماعی حس کنید که لازم است با کسانی که جزو دوستان صمیمی تان نیستند ارتباط برقرا کنید. سعی کنید خیلی دیگران را قضاوت نکنید، خودتان را هم همین طور؛ قضاوت را برای زمان دیگری بگذارید. وقتی خودتان را همان طور که هستید بپذرید می بینید که کنار آمدن با دیگران برای تان راحت تر می شود. فقط یک لبخند صمیمی کافی است تا همه چیز روبراه شود.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز قرار است که به عنوان یک شخص آرامش دهنده بنشینید و به حرف های دیگران گوش کنید. اگر امروز از شما انتظار رفت که در موضعی قرار بگیرید که دیگران را مورد ارزیابی قرار دهید، ممکن است آن قدرها هم که دیگران فکر می کنند بی طرفانه عمل نکنید. اما فعلاً تحت فشار قرار گرفته اید و نمی خواهید که نظرات تان را رو کنید. اگرچه این آشفتگی ممکن است در طول روز ادامه پیدا کند، اما مطمئن باشید این فشار پایدار نیست و فضا برای مذاکرات جدید باز خواهد شد.

فال روزانه متولدین آبان:

قوانینی در کار هستند که خیلی سخت و پیچیده اند، البته شاید دلیل خوبی هم برای این سخت گیری وجود داشته باشد، اما می خواهید هر طور که هست این قوانین را تغییر دهید. می خواهید از جانب خودتان همه چیز را به هم بزنید، اما این رفتار ناگهانی شما ممکن است کل مجموعه را بی ثبات کند. به جای این که انتظار داشته باشید که همه چیز سریعاً تغییر کند، سعی کنید تا به تدریج و مداوم برای تغییر گام بردارید. اگرچه کارها با سرعت دلخواه تان پیش نمی رود، تلاش مداوم شما در نهایت همه چیز را مطابق میل تان درخواهد آورد.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز اتفاقی می افتد که بر رویکرد شما تاثیر خواهد گذاشت و باعث می شود که کمی فراتر بیندیشید. اگرچه افکارتان محدود شده نیستند، اما چیزهایی وجود دارد که باعث می شود نتوانید آزادانه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید. شاید ایده ی زیرکانه ی تان کار کند، اما بهای سنگین آن بر هم زدن ثبات روابط کنونی شماست. خیلی زود حرف دل تان را نزنید؛ قبل از این که چیزی به دیگران بگویید مطمئن شوید که راه حلی که دارید کاربردی است و کمی دیرتر در زمان مناسب آن را ارایه دهید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز شبیه یک افسر نظامی هستید و باید برای عملیات جنگی بعدی آماده شوید. اما تقابل مریخ و خورشید باعث می شود که مشخص کردن مرز بین اقدام قاطعانه و تجاوز آشکار گمراه کننده به نظر برسد. این قدر سرگرام انجام یک کار خاص شده اید که دیگر فراموش کرده اید که همه ی آدم ها یک هدف مشترک ندارند. کمی صبر کنید و قبل از این که از دیگران بخواهید که دستورات شما را اجرا کنند از آن ها بپرسید که چه نیازهایی دارند.

فال روزانه متولدین بهمن:

سرعتی که این روزها زندگی تان با آن به پیش می رود کمی بی نظم شده است، اما از این همهمه و آشفتگی هیجان انگیز انرژی لذت می برید. اکنون کمی دشوار است که بخواهید مطابق برنامه های روزمره ی تان پیش بروید و به اهداف روزانه ی خود دست پیدا کنید. بین دو چیز گیر افتاده اید: نمی دانید که بهتر است از اتفاق های شگفت انگیزی که اطراف تان می افتد حرف بزنید یا این که مثل قبل همان کارهای گذشته را تکرار کنید. می دانید که چه چیزی ممکن است، اما هر چه قدر هم که سریع حرکت می کنید باز یک قدم عقب هستید. به جای این که سخت کار کنید بهتر است هوشمندانه کار کنید. در هفته ی آینده شانس بیش تری برای رسیدن به اهداف تان خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند:

درباره ی کارهایی که انجام می دهید احساس خوبی دارید، اما همچین چیزی با این که بخواهید تجربیات تان را با شخص دیگری در میان بگذارید کاملاً متفاوت است. اگرچه به نظر می رسد که در حال پیشرفت هستید، اما ممکن است امروز آن حمایتی را که انتظارش را دارید از سوی دیگران دریافت نکنید. مقابله کردن با دیگران بی نتیجه است و فقط باعث افزایش تنش می شود. فقط سعی کنید که بهترین کار را خودتان به تنهایی ارایه دهید. وقتی دوستان و همکاران تان نتیجه ی کارهای شما را ببینند حتماً تعجب خواهند کرد و تحت تاثیر قرار می گیرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×