» اخبار ایران و جهان » قطار اصفهان -تهران، امشب بر روی ریل قرار می گیرد
اخبار ایران و جهان

قطار اصفهان -تهران، امشب بر روی ریل قرار می گیرد

فروردین 17, 1393 0010

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا . با اختصاص قطار شش تخته پارسی شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد به مسیر اصفهان-تهران و افزایش دو رام قطار به ناوگان مسافری اداره کل راه‌آهن استان اصفهان، با افزایش ظرفیت این ناوگان به تعداد ۱۲ رام، فرصت خدمت‌دهی به متقاضیان سفر با قطار در این مسیر فراهم شد.
مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خصوص حذف قطار اصفهان-تهران، به خبرنگار ایمنا، گفت: به دلیل درخواست‌های مکرر همشهریان مبنی بر ارتقاء بخشی قطار اصفهان-تهران، سرویس‌دهی این قطار برای مدتی محدود متوقف شد که با پیگری جدی این مطالبه، قطار دو طبقه اتوبوسی جدید تندرو صبا در مسیر اصفهان-تهران در ایام پیک نوروزی در مسیر قرار گرفت.
حسن ماسوری افزود: این قطار با چهار واگن دو طبقه و ظرفیت هر واگن ۱۰۸ صندلی از ۲۵ اسفند سال گذشته هر روزه از ساعت ۷ صبح از تهران حرکت و در ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه وارد ایستگاه اصفهان می شد و ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه از اصفهان حرکت کرده و ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه وارد ایستگاه تهران می‌شد.
وی تصریح کرد: با پیگیری دست‌اندرکاران و مسئولان راه‌آهن کشور و استان اصفهان و همکاری شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد، سعی شد تا امکان راحتی و آسایش مسافران با توجه به طول مسافت این مسیر فراهم شود و متقاضیان بتوانند در موقع مناسب به کارهای خود رسیدگی کنند، به این دلیل قطار اتوبوسی دو طبقه جای خود را به قطار ۶ تخته پارسی داد.
مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان ارتقاء بخشی به کیفیت ارائه خدمات به مسافران را از اهم برنامه‌های راه‌آهن و این اداره کل دانست و گفت: این قطار ساخت داخل و دارای 6 سالن ۱۰ کوپه‌ای ۶ تخته و یک مولد برق با ظرفیت 360 نفر مسافر هرشب مسیر اصفهان به سمت تهران و بالعکس را طی مدت ۷ ساعت می‌پیماید.
وی اضافه کرد: نخستین رام قطار اصفهان- تهران ساعت 22:20 دقیقه امشب از ایستگاه تهران به سمت اصفهان حرکت کرده و دومین رام آن ساعت 21:35 دقیقه فردا شب ایستگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک می‌کند.
ماسوری با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند بلیت این قطار را با بهای ۲۳ هزار تومان از آژانس‌های فروش بلیت تهیه کنند، اظهار داشت: هدف راه‌آهن استان تکریم و احترام به ارباب رجوع و جلب رضایت مسافران است و در این راستا، مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل و سامانه اطلاع‌رسانی ۱۵۳۹ ارسال کنند

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×