» عمومی » ورزشی » جدایی من به سود سپاهان است
ورزشی

جدایی من به سود سپاهان است

آبان 3, 1392 1012

به نقل از تسنیم، آرش افشین شامگاه پنجشنبه بعد از شکست تیم سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به حضورش در سپاهان و نیمکت‌نشینی در این تیم اصفهانی اظهار کرد: شرایط برای من بسیار سخت شده چون در سال جام جهانی اینگونه روی نیمکت نشسته‌ام و نمی‌توانم برای سپاهان به میدان بروم که این کار مرا دشوار کرده است.

وی افزود: اگر امسال سال جام جهانی نبود، ناراحت نبودم اما در امسال بازی کردن در ترکیب تیم خیلی برایم اهمیت دارد چون من نیامده‌ام بیرون بنشینم و آمدم تا برای سپاهان بازی کنم.

مهاجم سپاهان با بیان اینکه نظر سرمربی تیم برایم اهمیت دارد، تصریح کرد: به هر حال هرچه سرمربی تشخیص دهد، همان می‌شود اما شرایط من دشوار شده و در سالی که می‌توانستم به جام جهانی بروم، نیمکت‌نشین شده‌ام و این شرایط مرا بسیار بد کرده است.

وی افزود: در تیم فولاد شرایط بسیار بهتری داشتم و زمانی که در این تیم بودم، اعتماد به نفس لازم را داشتم و خیلی راحت بازی می‌کردم اما شرایط کنونی‌ام اصلاً خوب نیست و از نظر روحی نیز به هم ریخته‌ام. افشین پیرامون بحث جدایی‌اش از سپاهان گفت: به هر حال باید آینده را ببینم و اگر شرایط به همین منوال باشد، با مسئولان باشگاه صحبت کرده و از سپاهان جدا خواهم شد چون امسال سال جام جهانی است و بازی کردن در ترکیب اصلی برای من اهمیت دارد، هرچند که باید ببینم در ادامه چه چیزی پیش می‌آید.

وی افزود: هواداران امسال از من حمایت کردند و من هواداران و باشگاه سپاهان را دوست دارم اما احساس می‌کنم که اگر قرار باشد شرایط به این وضعیت ادامه پیدا کند، جدا شدن من هم به سود باشگاه و هم به سود خودم است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×