» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بازنشستگان به تکریم و تامین نیاز دارند
اخبار شهرستان مبارکه

بازنشستگان به تکریم و تامین نیاز دارند

آبان 3, 1392 1012

به گزارش پرتال جامع شهرستان مبارکه حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به نهم آبان روز تکریم بازنشستگان گفت: بازنشستگان به تکریم و تامین نیاز دارند.
وی گفت: تامین مالی آنها از مواردی است که توجه ویژه مسوولان را می طلبد.
به نقل از ایمنا ،امام جمعه مبارکه با بیان اینکه بیش از چندسال است که بازنشستگان صنعت فولاد با معضلی بنام صندوق بازنشستگی مواجه شدند، گفت: بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی فولاد بیش از چهار ماه است که حقوق نگرفته‌اند.
وی با بیان اینکه پس از تحولات اخیر و انتقال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات بازنشستگان چندین‌ برابر شده است، افزود: حقوق بازنشستگان فولاد یا با تأخیرهای دراز مدت پرداخت می‌شود، یا هر دو‌ماه یک‌بار به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
حجت الاسلام محمدی انتقال صندوق بازنشستگی کارگران فولاد را از وزارت صنعت به وزارت کار بی برنامه توصیف کرد و گفت: پس از انجام این انتقال نه وزارت صنعت، معدن و تجارت خدماتی به بازنشستگان ارائه می‌دهد و نه در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه مشخصی برای اداره این صندوق وجود دارد.
وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری دور جدیدی از مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۵+۱ قرار داریم، افزود: حضور ايران در اين مذاكرات باید قوي، حساب شده، دقيق و برنامه ريزي شده باشد كه جايي براي بهانه گيري سایر كشورهاي شركت كننده در اين مذاكرات باقي نگذارد. امام جمعه مبارکه با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق مسلم و قانونی ملت دفاع کرده، ذره‌ای در این باره کوتاه نیامده و بدانند مردم حامی و پشتیبان ٱنها هستند، گفت: هیئت مذاکره کننده ایرانی به خوبی آگاهند که هر قدر از اصول خود در این گفت‌وگوها تنزل کنیم به همان اندازه نمایندگان نظام سلطه در محاسبات خودشان دچار اشتباه خواهند شد و تصور می کنند که ایران از سر ضعف ناشی از تحریم و فشار عقب‌نشینی می‌کند و این سبب خواهد شد که بر فشارهایشان علیه مردم ایران اسلامی بیفزایند.
وی با بیان اینکه سیاست خارجه مبتنی بر عزت ،حکمت و مصلحت است افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «ایران اسلامی یک راه دارد و آن تکیه بر توانمندی‌های داخلی است تا در هر مذاکره‌ای عزت و اقتدارمان را حفظ کنیم.»
حجت الاسلام محمدی همچنین از مسوولان خواست در سخنان‌شان دقت نمایند و مبادا با سخنی نسنجیده به دشمن نقطه ضعف داده و زمینه سوءاستفاده آنان را فراهم نمایند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×