» اخبار ایران و جهان » انهدام باند سرقت و قتل مسلحانه در اصفهان و خوزستان
اخبار ایران و جهان

انهدام باند سرقت و قتل مسلحانه در اصفهان و خوزستان

خرداد 1, 1402 1025

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری تیبا در شهرستان‌های اصفهان و شاهین شهر و همچنین سرقت مسلحانه منجر به ضرب و جرح یکی از شهروندان در شهرستان مبارکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تحقیقات گسترده علمی و تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت اصلی اعضای باندی 3 نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را به دست آوردند و دراستعلام‌های به عمل آمده  دریافتند، این افراد به جرم سرقت و قتل مسلحانه تحت تعقیب پلیس آگاهی استان خوزستان قرار دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: جستجو برای یافتن این باند تبهکاری ادامه داشت تا اینکه با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، مخفیگاه آنان در یکی از روستاهای شهرستان سمیرم مورد شناسایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمیرم وارد محل اختفای متهمان شده و قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند آنها را دستگیر کردند.

سردار هاشمی‌فر از کشف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سرقت رفته از استان خوزستان و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مسروقه از شهرستان مبارکه، تعدادی گوشی تلفن همراه و 5 جفت پلاک مسروقه از استان های اصفهان و خوزستان در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مکشوفه این باند بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده همگی از افراد شرور و سابقه‌دارند، گفت: از این باند 2 قبضه سلاح جنگی با 90 عدد فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه شورشی کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ادامه تحقیقات کارآگاهان برای کشف جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند گفت: به تمام مجرمانی که برای کسب منافع خود به حقوق مردم تعرض می‌کنند، هشدار می دهم که بدانند پلیس همیشه یک قدم جلوتر از آنان است و در زمانی که تصورش را نمی‌کنند سایه سنگین پلیس را بر سرخود احساس خواهند کرد پس تا قبل از اینکه به عاقبت این باند و باندهای دیگر گرفتار نشدند در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کرده و دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند و زندگی شرافتمندانه ای را برای خود برگزینند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

rooshan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×