» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آیین تشییع پیکر پاک پدر معظم چهار شهید (مرحوم حاج محمد ضیایی) در مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آیین تشییع پیکر پاک پدر معظم چهار شهید (مرحوم حاج محمد ضیایی) در مبارکه برگزار شد

خرداد 1, 1402 2034

به مناسبت در گذشت پدر چهار شهید دفاع مقدس آیین تشیع پیکر پاک پدر معظم چهار شهید مرحوم حاج محمد ضیایی اسوه ایثار و فداکاری با حضور مسئولین کشوری و استانی، خانواده شهدا، همراهی پرشور مردم ولایت مدار، نیروهای نظامی وانتظامی، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۹ حضرت امام حسین (علیه السلام) در شهرستان مبارکه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۹ حضرت امام حسین (علیه السلام) با اشاره به این خبرگفت: آیین تشیع پیکر مرحوم حاج محمد ضیایی اسوه ایثار و فداکاری ، پدر معظم چهار شهید ، فداکاری با حضور مسئولین کشوری و استانی، خانواده شهدا، همراهی پرشور مردم ولایت مدار شهرستان مبارکه و روستاهای اطراف، نیروهای نظامی و انتظامی، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۹ حضرت امام حسین (علیه السلام)در شهرستان مبارکه از مسجد جامع این شهرستان تا محله قهنویه برگزار گردید.

این فرمانده بیان کرد : پیک پدر شهیدان پس اقامه نماز از محل مسجد جامع شهرستان مبارکه تا محله قهنویه تشیع ودر گلستان شهدای این روستا در ابتدای گلستان شهدا در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

این فرمانده گردان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان ضیایی، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان را خواستار شد.

ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم با سالار و سرور شهیدان ، اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفایش محشور و همجوار گردد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×