» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » توزیع عادلانه امکانات در دستور کار مدیران شهری مبارکه
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

توزیع عادلانه امکانات در دستور کار مدیران شهری مبارکه

اسفند 16, 1401 00484

شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در مدیریت شهری ششم به‌دنبال توزیع عادلانه امکانات و خدمات در تمام محله‌ها و مناطق شهری هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به انتظارات بحق شهروندان از شورا و شهرداری، باید اقدامات را همسو با مطالبات مردم شتاب ببخشیم، افزود: مدیریت شهری مبارکه توسعه متعادل و متوازن این شهر را در دستور کار خود قرار داده است تا شهروندان بتوانند از امکانات شهری به‌صورت عادلانه برخوردار شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی به‌منظور پیگیری و نظارت بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای پروژه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت توسط مدیریت شهری مبارکه انجام شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها اطلاع از میزان پیشرفت پروژه‌های فعال و در دست اجرای سطح شهر است، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار در راستای توسعه و آبادانی شهر است و تداوم بازدیدها انگیزه مدیران را در راستای خدمت‌رسانی بهینه به عموم شهروندان افزایش می‌دهد.

وکیلی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه را مثبت ارزیابی کرد و از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها خواست با تمام توان، روند تکمیل پروژه‌ها را پیش ببرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×