» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان مبارکه

مرداد 14, 1401 0017

سید فضل الله بهرامی گفت: یک هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و حبوبات است که در هشتمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین خانواده‌های محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.
او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از هفت هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت: همه ظرفیت‌های سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی نهادها، تشکل ها، خیّران، چهره‌های هنری و ملی و آحاد مردم در این زمینه فعال هستند.
او با بیان اینکه ایثار و همدلی مردم نیکوکار استان اصفهان و شهرستان مبارکه یک سرمایه عظیم دینی است اضافه کرد: در صورتیکه بنا به دلایل اقتصادی و ضرر و زیان ناشی از کرونا، سفره برخی از نیازمندان کوچک شده است اما، سفره انفاق و همدلی مومنانه نیکوکاران در کمک به نیازمندان گسترده‌تر شده است.
بهرامی با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرداران و ۶۰۰ شهید سرافراز در مهر امسال، افزود: هفت باب منزل مسکونی برای محرومان و سه باب برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم ساخته شده است که همزمان با برگزاری این کنگره ملی واگذار خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

بهزاد ایرانپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×