» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تشییع پیکر شهید ابراهیم خوزان با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه

تشییع پیکر شهید ابراهیم خوزان با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان مبارکه برگزار شد

مرداد 22, 1401 0042

طی مراسم با شکوهی با حضور مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان مبارکه پیکر آزاده جانباز شهید ابراهیم خوزان چرمهینی در گلستان شهدای شهر مبارکه برگزار شد.

امروز جا مانده ای از قافله عشق به همرزمان شهیدش پیوست. آزاده جانباز شهید ابراهیم خوزان چرمهینی متولد سال 1343 در مبارکه چشم به جهان گشود که در عملیات محرم سال 1361 بر اثر شدت جراحات به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و در محرم سال 1369 پس از 8 سال اسارت به میهن اسلامی بازگشت.

ایشان به شدت علاقه مند به انتظار حضرت مهدی (عج) بودند . این شهید سر افراز زندگی با برکتش با ماه محرم و امام حسین (ع) عجین شده و اسوه صبر و ایثار بود . ایشان نماد مهربانی و صبوری در برابر دردها و مشکلات بودند.

جانباز و آزاده  شهید ابراهیم خوزان چرمهینی درطول زندگی خویش مجاهدت ، استقامت و پایداری را در پرونده زرین شان نگاشته وسرافراز و پرافتخار درراه سربلندی کشور اسلامی وعظمت ملت ایران لحظه ای نیاسودند .

مردم قدرشناس و شهید پرور شهرستان مبارکه شهید ابراهیم خوزان را تا خانه ابدی خود همراهی کردند.

در همین راستا مهندس طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی پیامی شهادت ایشان را به مردم شهرستان مبارکه و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با سلام و عرض تسلیت خدمت مردم شهیدپرور منــطقه و خانــواده معــززِ جانــباز و آزاده شهیـــد، ابراهیــم خوزان.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به‌روشنی بیان فرمودند: «اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند؛ این نهال نظام، مورد تهاجم طوفان‌های سخت بود.»

شهادت ابراهیم خوزان، جانباز ۷۰ درصد و آزاده‌ای که رنج ۸ سال اسارت را تحمل کرد، موجب تأسف و تأثر اینجانب و سایر همکاران گردید. به یقین این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، پای به میدان جهاد گذاشت، همواره الگوی درخشانی برای جوانان این مرز و بوم و همکاران ما خواهد بود.

بدون شک تمامیت ارضی و عزت و سربلندی ایران اسلامی و همچنین افتخارات حاصل‌شده در فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی ایران، حاصل جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های آزادگان، جانبازان و شهدای والامقام میهن عزیزمان است.

همواره قدردانی از این بزرگ‌مردان و ادامه راه ایشان را وظیفه خود می‌دانیم و افتخار می‌کنیم فولاد مبارکه در جوار منطقه‌ای است که پرورش‌دهنده ایثارگران، آزادگان، جانبازان و شهدای پرشماری است.

مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به پاس قدردانی از ایثارگری همه عزیزانی که از جان خود در راه وطن گذشتند، در جبهه تولید از هیچ کوششی برای ادامه راه شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نخواهند کرد.

شهادت این شهید والامقام را در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حق تعالی برای ایشان اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

یاسمن وهابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×