» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » آسفالت‌ریزی معابر شهری مبارکه
شهرداری مبارکه

آسفالت‌ریزی معابر شهری مبارکه

مرداد 4, 1401 0015

نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر به صورت گسترده در تمام مناطق از جمله محله قهنویه با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

در این طرح، عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

وی بیان کرد: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

مدیریت شهری مبارکه از ابتدای امسال، خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری مبارکه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه می‌یابد.

احمدی با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر مبارکه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×