» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » دیدار مدیریت شهری مبارکه با خانواده محترم زنده یاد محمد محمدیان
شهرداری مبارکه

دیدار مدیریت شهری مبارکه با خانواده محترم زنده یاد محمد محمدیان

آبان 23, 1400 0011

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در دیدار با خانواده زنده یاد محمد محمدیان ، از ایثارگری و اقدام خداپسندانه این خانواده در اهدای اعضای بدن آن مرحوم در راه نجات جان بیماران قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در این دیدار با تسلیت درگذشت « زنده یاد محمد محمدیان » گفت: اهدای عضو اوج بخشش یک انسان است، انسانی که در سخت ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرد اعضای بدن یکی از عزیزانش را به همنوعان خود ببخشد.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام اهمیت فوق‌العاده‌ای برای نجات جان انسان‌ها قائل است، افزود : این اقدام بزرگ در واقع یک صدقه جاریه است و افرادی که اعضای آن مرحوم به آنها اهدا شده است تا زمانی که نفس می‌کشند، قدردان این بزرگواری شما هستند.

مهندس محمد ایرانپور رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز با تسلیت و ابزار همدردی با این خانواده، گفت: برای یک خانواده غم از دست دادن پدر بسیار سخت است اما شما با این اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه با اهدای اعضای این پدر بزرگوار کار بسیار بزرگی را انجام دادید، کاری که فقط انسان های بزرگ با قلبی بخشنده می توانند انجام دهند .

وی تصریح کرد: انسان ها در زندگی از ابعاد مختلف می توانند برای ديگران منشاء خير و برکت باشند و يا جاني را نجات دهند و کاري که خانواده مرحوم محمدیان کردند و با اهداي اعضاي بدن عزيزشان جان چند انسان نيازمند را نجات دادند، اين اقدام در پيش خداوند متعال خيلي ارزش دارد و مردم نيز به اين اقدام خداپسندانه معنوي احترام مي گذارند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×