» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهردار مبارکه: نگاه عدالت‌محور به تمامی محلات و نقاط مختلف شهر در دستور کار مدیریت شهری
شهرداری مبارکه

شهردار مبارکه: نگاه عدالت‌محور به تمامی محلات و نقاط مختلف شهر در دستور کار مدیریت شهری

مهر 30, 1400 3016

شهردار مبارکه گفت: در مدیریت جدید شهری سعی بر آن خواهیم داشت که نگاه عدالت محور به‌تمامی محلات و نقاط مختلف شهر داشته باشیم و در تعریف پروژه‌های جدید توازن را در سطح شهر ایجاد نماییم.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، دکتر محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با قدردانی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبارکه ، که مسئولیت اداره شهر را به ایشان واگذار کردند گفت : خداوند متعال را شاکرم که در ایام هفته وحدت،میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ، خدمتگزاری به شهروندان فهیم شهر مبارکه نصیب بنده حقیر شد.

ایشان با تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم که تلاش فراوان در جهت توسعه و آبادانی شهر نمودند ادامه داد: از خداوند منان برای تحمل بار سنگین مسئولیت و این امانت گران‌سنگ استمداد می‌طلبم و موجب فخر و مباهات است که مسئولیت خدمتگزاری شهری را به عهده گرفتم که از شأن و جایگاه والایی برخوردار است و  مهد دلیران، سرداران شهید،  علما و بزرگان بسیاری است.

وی با اشاره به محورهای اساسی و  برنامه‌های موردنظر در مجموعه شهرداری و هماهنگ با شورای اسلامی شهر اضافه کرد: در این راه آمادگی کامل داریم  از همه ظرفیت بزرگان ، جوانان، نخبگان و فرهیختگان در شهر استفاده کنیم تا بتوانیم آهنگ رشد و توسعه شهر را شتاب ببخشیم  .

دکتر احمدی گفت : اولویت اول شهرداری در وهله اول ساماندهی و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام است تا ضمن جلوگیری از هدر رفت هزینه‌هایی که تاکنون انجام‌شده، شهروندان بتوانند از این پروژه‌ها در سطح شهر استفاده نمایند.

وی  بیان کرد: با توجه به  شرایط اقتصادی و رکود حاکم برساخت و ساز و بالطبع کاهش درآمدهای شهرداری، برنامه‌ریزی جهت ایجاد زمینه‌ها کسب درآمد پایدار جهت توسعه شهر، انضباط مالی و همچنین کاهش هزینه‌های جاری از برنامه‌ها در این دوره است.

شهردار مبارکه بابیان اینکه ایجاد بستر ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان از اولویت‌های ‌مهم در این دوره  است، تصریح کرد:  باید تلاش کنیم تا مردم بتوانند درخواست‌ها و خدمات موردنیاز خود از شهرداری را بدون نیاز به حضور در شهرداری، به‌صورت الکترونیکی پیگیری نمایند.

احمدی افزود:توسعه کمی و کیفی خدمات شهری، ضرورت حفظ حریم شهری، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی، بازآفرینی بافت فرسوده و بازسازی و حفظ آثار ارزشمند تاریخی و توسعه گردشگری  از دیگر اولویت‌هایی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

شهردار مبارکه بابیان اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی نیز ازجمله اولویت‌های ‌مهم  ما خواهد بود، اضافه کرد: افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شهر ، محیط‌زیست، وصول مطالبات شهرداری از سایر دستگاه‌‏ها برای پیشبرد هر چه‌بهتر امور از دیگر برنامه‌های کاری‌ام در مدت فعالیت در این مسئولیت خواهد بود.

وی گفت: موضوع بسیار مهم برای ما در این مقطع زمانی، این است که تمامی کارکنان و مدیران شهرداری  می‌بایست مردم‌داری را به‌صورت کامل رعایت کنند.

احمدی اظهار داشت: اصلاح فرآیندها و تحول در ارائه خدمات شایسته به شهروندان است از اقدامات مؤثر و جزو برنامه‌های این دوره جهت اداره شهر مبارکه است.

شهردار مبارکه بیان کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در شهر و شهرستان مبارکه وجود دارد و در این دوره از مدیریت شهری، سعی می‌کنیم با نگاه تخصصی و علمی از همۀ پتانسیل‌های استفاده کنیم و فارغ از رده‌بندی‌های سیاسی، با یک مجموعۀ جوان، چابک و متخصص در شهرداری، شهر مبارکه را اداره کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه زمان‌بندی‌شده‌ای را بر اساس اولویت‌های موجود در اولین فرصت به شورای اسلامی شهر ارائه خواهم داد و بر مبنای آن با یک تیم قوی و مقتدر فعالیت‌ها را در این شهر ادامه خواهیم  داد.

ایشان خاطرنشان کرد: به همه مدیران و همکارانم در شهرداری مبارکه عرض می‌کنم که خودمان را برای دوره خدمت صادقانه و جهادی آماده کنیم و به‌صورت شبانه‌روزی به این مردم شریف ، بهترین و شایسته‌ترین خدمات را  ارائه کنیم و از خداوند می‌خواهم که توفیق خدمت صادقانه به مردم را ما بدهد تا بتوانیم طعم خدمت بی‌منت را به این مردم شریف بچشانیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×