» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » رئیس شورای شهر مبارکه : باید شهری در تراز و شأن مردم مبارکه داشته باشیم
شهرداری مبارکه

رئیس شورای شهر مبارکه : باید شهری در تراز و شأن مردم مبارکه داشته باشیم

مهر 30, 1400 1011

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛ مهندس محمد ایران پور روز پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه شهردار مبارکه با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت و با قدردانی از مردم شهرستان برای حضور در انتخابات و اعتماد به اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شورای شهر مبارکه اوایل تیرماه با در نظر گرفتن یک سری فاکتورها و شاخص‌ها و برگزاری جلسات و دعوت از حدود 20 نفر از نامزدهای موردنظر برای تصدی پست شهردار مبارکه، به‌عنوان یکی از اولین شهرها روز 16 مرداد و هم‌زمان با اولین روز کاری شورای شهر، شهردار منتخب را به فرمانداری و استانداری معرفی کرد اما بعد از حدود 45 روز اعلام شد که باید گزینه دیگری انتخاب و معرفی گردد.

وی گفت: پس‌ازآن با دعوت و مصاحبه مجدد از تعدادی گزینه جدید و داوطلب‌های قبلی، درنهایت، دهم مهرماه دکتر احمدی به‌عنوان شهردار منتخب مبارکه به فرمانداری و استانداری معرفی شد و پس از حدود 14 روز پیگیری در 24 مهرماه حکم ایشان توسط استاندار اصفهان صادر و ابلاغ شد .

مهندس ایران پور ادامه داد: به نیابت از اعضای شورا و مردم شریف مبارکه از خدمات اعضای شورای شهر مبارکه در دوره پنجم و مهندس هاشمی شهردار پیشین مبارکه در چهار سال گذشته قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم وجود محدودیت‌ها، مشکلات و کمبودهایی که در چهار سال گذشته وجود داشت با برنامه‌ریزی ، مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم  بر مسائل و مشکلات فائق آمدند و خدمات و پروژه‌های ارزنده‌ای تقدیم شهروندان شد .

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با خطاب قرار دادن دکتر احمدی، شهردار جدید مبارکه گفت: امروز که سکان هدایت شهرداری مبارکه را بر عهده گرفتید ، این شهر علیرغم تمام کمبودها، نقصان‌ها و کاستی‌ها، از مردمی نجیب، شریف، سخت‌کوش، قانع و قدردانی برخوردار است که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های این شهر محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان مبارکه همواره قدردان مسئولان خدمتگزار هستند و به نیکی از آن‌ها یاد می‌کنند لذا انتظار داریم که شهردار و تیم شهرداری با سیاست‌گذاری شورای شهر اقدامات شایسته‌ای را به انجام برساند تا پس از چهار سال در پیشگاه خداوند و مردم مبارکه روسفید باشید.

ایران پور تأکید کرد: پروژه‌ها، تلاش‌ها و خدمات زیادی توسط شهرداران و شوراهای ادوار گذشته در این شهر انجام‌شده اما شهر یک موجود زنده است و باید بر اساس نیاز مردم، توسعه پیدا کند و نیازهای مردم پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم شهری در تراز و شأن مردم داشته باشیم، اضافه کرد: باید پروژه‌ها و کارهای بیشتری که در شأن این شهر و مردم آن قرار دارد، باهمت والای مدیران شهری در این دوره به سرانجام برسد .

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با برشمردن چند مورد از نیازهای اساسی شهر که باید سیاست‌گذاری لازم در مورد آن‌ها انجام شود گفت: قطار شهری و اتصال آن به بهارستان، اجرای کمربندی غربی، جنوبی و شرقی مبارکه از صفاییه به نصیرآباد، قهنویه و در نهایت به بلوار سردار شهید ربیعی در محله سرارود از اولویت‌ها مهم است.

ایرانپور افزود: اتمام پروژه حسینیه مرکزی مبارکه و اتمام پروژه قلعه تاریخی نهچیر که یکی از افتخارات شهر مبارکه محسوب می‌شود نیز از دیگر اولویت‌ها است که امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه بزرگ بتوانیم پذیرای گردشگران بیشتری به این شهرستان باشیم.

وی از خدمات و تلاش‌های سرپرست شهرداری مبارکه در سه ماه گذشته این مسئولیت را بر عهده داشت قدردانی کرد و افزود: از همه‌کسانی که در این مدت با شورای اسلامی شهر همراهی و کمک کردند تشکر می‌کنم  و از همه دستگاه‌های اجرای شهرستان و استان تقاضای کمال همکاری را با مجموعه مدیریت شهری مبارکه در چهار سال آینده دارم .

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×