» عمومی » ورزشی » کرانچار: تا روز آخر مبارزه مي‌کنيم
ورزشی

کرانچار: تا روز آخر مبارزه مي‌کنيم

فروردین 13, 1393 0010

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: سرنوشت تيم هاي صعودکننده از گروه مان در ليگ قهرمانان آسيا همچنان پيچيده و مبهم است.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از سايت باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبري پس از ديدار تيم هاي سپاهان ايران و الاهلي امارات يادآور شد: مسابقه خوبي را شاهد بوديم. دو تيم موقعيت هاي خوبي را خلق کردند اما در نهايت ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

وي ادامه داد: موقعيت هاي خوبي در اختيار ما قرار گرفت که تبديل به گل نشد و يکي از آنها نيز به تير دروازه خورد که اين موقعيت ها مي توانست ما را به پيروزي برساند. الاهلي نيز به لطف مهارت هاي انفرادي برخي بازيکنانش موقعيت هايي را بر روي دروازه ما خلق کرد.

کرانچار در مورد تيم هاي گروه که شانس صعود دارند خاطرنشان کرد: الاهلي شرايط خوبي براي صعود پيدا کرده است اما هنوز سخت است که در مورد شانس هاي صعود صحبت کنيم. ما اگر دو ديدار آينده خود را با پيروزي پشت سر گذاريم شرايط براي صعودمان مهيا مي شود و البته شايد ساير رقابت ها به گونه اي رقم بخورد که به طور کامل نياز به شش امتياز براي صعود نداشته باشيم. به هر حال شرايط سختي داريم و وضعيت تيم هاي صعودکننده هنوز مبهم و پيچيده است.

سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تا پايان رقابت ها به مبارزه خود ادامه مي دهيم و اميدوار به موفقيت در دو ديدار آينده‌مان هستيم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×