» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تقدیر شهردار مبارکه از حضور و مشارکت پرشور و حماسی شهروندان در حماسه ۲۸ خرداد و تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه
شهرداری مبارکه

پیام تقدیر شهردار مبارکه از حضور و مشارکت پرشور و حماسی شهروندان در حماسه ۲۸ خرداد و تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه

خرداد 30, 1400 1011

مهندس سید محسن هاشمی در پیامی با قدردانی از حضور پرشکوه، حماسی و دشمن‌شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و به ویژه شهروندان شریف مبارکه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برای منتخب ملت در ریاست جمهوری و منتخبین شورای اسلامی شهر آروزی موفقیت و توفیق خدمت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

حضور مردم همیشه درصحنه و هوشیار و حماسه آفرین در عرصه انتخابات باردیگر دشمنانی را که خیال شوم و خام انفعال و گسست مردم از انقلاب اسلامی ایران را در اذهان خویش می پروراندند، نا امید ساخت و مهر تاییدی بود بر آرمان های امام راحل(ره) و لبیکی با شکوه بود بر دعوت مقام معظم رهبری(مدظله العالی).

مشارکت در این صحنه و لبیک گویی به تداوم راه شهدا، سرافرازی از آزمایش الهی است که حضور پرشور در انتخابات تجدید عهدی دیگر بود که بحمدالله مردم شریف ایران به ویژه مردم بصیر و آگاه مبارکه باردیگر خوش درخشیدند و جهانیان متحیرانه آنان را به نظاره نشستند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر ازحضور دشمن شکن شما مردم بصیر، مومن و متدین در انتخابات ۲۸ خرداد ,فرصت را مغتنم شمرده و به تک تک منتخبان محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه تبریک عرض می نمایم . از درگاه ایزدمنان موفقیت، پیشرفت و سرافرازی در سایه امنیت، عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز اسلامی را آرزومندم.

سید محسن هاشمی .شهردار مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×