» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهردار مبارکه : تلاش جهادی مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های عمرانی و خدماتی
شهرداری مبارکه

شهردار مبارکه : تلاش جهادی مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های عمرانی و خدماتی

بهمن 18, 1399 0012

شهردار مبارکه گفت: تلاش جهادی مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های شهری باوجود مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها باقدرت ادامه دارد.

مهندس سید محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز با تبریک میلاد حضرت فاطمه( س) و دهه مبارک فجر افزود:  هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون عمرانی وزیر کشور ، پروژه‌های عمرانی،سرمایه‌گذاری و خدماتی این شهرداری بااعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: از ابتدای این دوره و  با توجه به کاهش درآمدهای مجموعه شهرداری  از مباحث مربوط به ارزش‌افزوده، برنامه‌ریزی برای استفاده از سرمایه‌گذاران  بخش خصوصی در  اجرای پروژه‌های شهری در اولویت قرار گرفت که در همین راستا امروز عملیات اجرایی سه پروژه با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری در مبارکه آغاز شد.

هاشمی  با تأکید بر ضرورت ورود بخش خصوصی برای کمک به پیشرفت شهر اظهار کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای توسعه‌ی شهری بوده و درصورتی‌که در شرایط کنونی جامعه بخش خصوصی وارد فعالیت‌های شهری نشود ایجاد توسعه پایدار شهری غیرممکن خواهد بود.

وی به پروژه سرمایه‌گذاری احداث تونل ارتباطی شبکه فیبر نوری و نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف  بااعتباری بالغ‌بر ۵۶۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود : اهداف کلانی همچون توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ، ارتباط دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی بدون محدودیت، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، انتقال آسان و کم‌هزینه از این اهداف است و پروژه مذکور قدم غیرقابل‌انکاری در این راستاست.

ایشان خاطرنشان کرد: حفظ جان شهروندان یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت محسوب می‌شود .

شهردار مبارکه گفت: بر اساس نیازسنجی انجام‌شده حدود ۲۰ دوربین پلاک خوان و ثبت تخلف موردنیاز است که  با تائید پلیس راهور در نقاط حادثه‌خیز نصب خواهد شد.

هاشمی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در همه رده‌های مدیریت شهری را ضروری دانست و افزود: نگاه مدیریت شهری به بخش خصوصی نگاهی مطمئن و گسترده بوده و در این نگاه منافع همه شهروندان و سرمایه‌گذاران موردتوجه قرارگرفته است.

وی  به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اشاره کرد افزود:  ارگ تاریخی نهچیر،پارک‌های محله‌ای پردیس و شهدای یزدان، پیاده‌روسازی خیابان شهدای جعفر زاده و بلوار آزادگان ،شهرک مشاغل کارگاهی خیام، زمین ورزشی چمن مصنوعی، آسفالت معابر، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، هدایت آب‌های سطحی و چند پروژه دیگر نیز در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.

شهردار مبارکه موفقیت مدیریت شهری را درگرو همراهی و مشارکت شهروندان برشمرد و افزود: خوشبختان مدیریت شهری با تعامل و همکاری خوب اعضای محترم شورای اسلامی شهر برنامه‌های خوبی را برای رفع نیاز و خواسته‌های شهروندان در دستور کار خود دارد و امید است که شهروندان خوب و فهیم شهر مبارکه با مشارکت و همراهی بیش‌ازپیش در موضوعات شهری، شهرداری را دررسیدن به اهداف یاری و کمک نمایند

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×