» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » معاون عمرانی وزیر کشور : مبارکه یکی از شهرهای فعال در زمینه طرح‌های عمرانی و خدمات رسانی به شهروندان است
شهرداری مبارکه

معاون عمرانی وزیر کشور : مبارکه یکی از شهرهای فعال در زمینه طرح‌های عمرانی و خدمات رسانی به شهروندان است

بهمن 17, 1399 1047

معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مبارکه یکی از شهرهای فعال در زمینه طرح های عمرانی و خدمات رسانی به شهروندان است و مدیرانش با پشتیبانی مدیران استانی دست به دست هم داده اند و طرح‌های خوبی در این خطه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز، مهدی جمالی نژاد در مراسم افتتاح طرح های عمرانی در مبارکه با اشاره به اینکه امروز طرح‌های خوبی در این شهرستان به بهره برداری رسید، گفت: اجرایی ۵۶ طرح عمرانی با بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه در شهرستان مبارکه، کار کوچکی نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در این عرصه می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: امروز بیشتر طرح‌های عمرانی در این شهرستان به شهرداری‌ها اختصاص داشت که این امر نشاط و شادابی خوبی را در شهر ایجاد خواهد کرد.

جمالی نژاد اظهار امیدواری کرد که این سرعت در سال آینده هم ادامه یابد تا طرح‌هایی که امروز عملیات عمرانی آنها آغاز شد در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

جمالی نژاد با بیان اینکه نفس تشکیل شوراها و تفویض اختیارات به مدیران شهری و روستایی برای  برقراری ارتباط نزدیک و رودرو بین مردم با مسوولان بود، اظهار داشت: شهرداران بعنوان خاکریز اول مطالبات مردمی محسوب می شوند و با توجه به اینکه مردم هر روز با شهرداران و مدیران شهری ارتباط دارند و مطالبات خود را با آنها مطرح می کنند، لذا آنان در ایجاد اعتماد مردمی نقش با اهمیتی دارند.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات به برکت نظام و خون شهدا انجام شده است، اظهار داشت: مدیران و مسوولان هر جا با مردم بودند به موفقیت‌های بزرگی رسیدند و هرجا که از مردم دور شدند ضربه خوردند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه مسوولان باید خارج از مباحث و جریان‌های سیاسی با مردم تعامل داشته باشند، گفت: ایجاد نشاط در مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این صورت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با عشق پای صندوق‌های اخذ رای حاضر خواهند شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×