» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » رییس شورای شهر مبارکه: پروژه های نیمه تمام اولویت دار تا پایان این دوره شورا افتتاح خواهد شد
شهرداری مبارکه

رییس شورای شهر مبارکه: پروژه های نیمه تمام اولویت دار تا پایان این دوره شورا افتتاح خواهد شد

بهمن 17, 1399 1015

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: پروژه‌های اولویت‌دار نیمه‌تمام در مبارکه تا پایان فعالیت این دوره شورای اسلامی شهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

دکتر سجاد خالوزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز افزود: امروز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۸۰ میلیارد تومان پروژه در این شهر کلید خورد.

وی بابیان اینکه امیدواریم این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد ادامه داد: پروژه‌هایی مانند تونل ارتباطی فیبر نوری ، نیروگاه خورشیدی ،برق‌رسانی به شهرک مشاغل کارگاهی خیام،ادامه بلوار سردار شهید بابایی، پارک‌های محله‌ای و چمن مصنوعی کلنگ زنی و بهره‌برداری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه اظهار کرد: تا پایان این دوره هم پروژه‌های دیگری در شهر مبارکه افتتاح خواهد شد و برای استفاده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ایجا‌د نشاط اجتماعی یکی از اهداف اصلی بهره‌برداری از پارک‌های محله‌ای و زمین‌های ورزشی است افزود: به لطف خداوند و تلاش و همت بالای مجموعه و علیرغم مشکلات اقتصادی سنگین و غیرقابل‌پیش‌بینی که به کشور تحمیل‌شده است شاهد روند روبه‌جلو در اجرای پروژه‌ها هستیم.

خالوزاده گفت: با توجه به سیاست شورای شهر و تیم مدیریت شهری در راستای توزیع عادلانه بودجه در محلات و قسمت‌های مختلف شهر، پروژه‌های زمین چمن مصنوعی و پارک محله‌ای در محلات مختلف به بهره‌برداری رسید که امیدواریم منشأ خیروبرکت برای همه شهروندان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: توسعه پایدار شهری در ابعاد مختلف ازجمله توسعه عمرانی پایدار، برقراری عدالت اجتماعی و اقداماتی جهت حفظ محیط‌زیست، توسعه زیرساخت‌های ورزشی همواره موردتوجه مدیریت شهری مبارکه بوده که با اجرای پروژه‌ها در محلات و نقاط مختلف شهر نهادینه می‌شود.

وی با قدردانی از همه شهروندان و مسئولان گفت: تلاش‌های بسیاری برای کلنگ زنی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها انجام‌شده که در این راستا از همه تلاشگران تقدیر و تشکر می‌کنم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×