» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » فرماندار مبارکه: زمینه فعالیت بخش خصوصی در شهر مبارکه به خوبی فراهم شده است
شهرداری مبارکه

فرماندار مبارکه: زمینه فعالیت بخش خصوصی در شهر مبارکه به خوبی فراهم شده است

بهمن 17, 1399 1019

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: خوشبختانه و به همت مدیریت شهری زمینه و بستر فعالیت بخش خصوصی در این شهر به خوبی فراهم شده است .

اصغر هدایت در گفت و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز با بیان اینکه بستر فعالیت بخش خصوصی در شهرستان مبارکه فراهم است افزود:  از همه عزیزانی که می توانند با اجرای پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری به رفع مسائل و‌مشکلات این شهرستان کمک کنند با آغوش باز استقبال می کنیم و دستشان را به گرمی میفشاریم.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: از سرمایه گذارانی که می توانند در عرصه های مختلف و پروژه های مبارکه و به ویژه مرکز این شهرستان مشارکت و کمک کنند دعوت بعمل می آوریم .

فرماندار شهرستان مبارکه اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است .

وی گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که امروز شاهد کلنگ زنی ، افتتاح و بهره برداری از پروژه های بسیار خوب شهرداری مبارکه بودیم.

هدایت با اشاره به اینکه پروژه های خوبی  به همت شهرداری مبارکه گلنگ زنی،افتتاح و به بهره برداری رسید افزود : بیش از 56 پروژه عمرانی ، خدماتی،کشاورزی وصنعتی دیگر شهرستان نیز با حضور معاون وزیر کشور به بهره برداری رسید .

وی گفت: این پروژه ها در قالب نیروگاه خورشیدی ،زمین ورزشی چمن مصنوعی، پارک های محله ای و روان سازی و بهسازی مسیرها و‌معابر بود که امیدواریم مبارک‌همه شهروندان باشد.

فرماندار شهرستان مبارکه اضافه کرد: امروز عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری شهرمبارکه با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان به همت شهرداری مبارکه و مشارکت بخش خصوصی آغاز شد و امیدواریم تا چهارماه آینده به بهره برداری برسد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×