» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » خدمات شهرداری مبارکه در راستای رفاه و آسایش شهروندان شایسته تقدیر است
شهرداری مبارکه

خدمات شهرداری مبارکه در راستای رفاه و آسایش شهروندان شایسته تقدیر است

بهمن 11, 1399 009

دکتر سعید رئیس زاده رئیس بیمارستان با همراهی مهندس ایران پور مدیر بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان ، با شهردار و نائب رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در زمینه همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز، در این دیدار رئیس بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان ، ضمن تقدیر از خدمات مجموعه شهرداری در راستای ارتقاء سطح خدمات شهری اظهار کرد: خدمات شهرداری مبارکه در راستای رفاه و آسایش شهروندان شایسته تقدیر است.

دکتر سعید رئیس زاده ضمن تقدیر از خدمات مجموعه شهرداری در راستای ارتقای سطح خدمات شهری اظهار داشت:  اقدامات و همکاری های شهرداری مبارکه در زمینه های بهداشتی به ویژه ایام مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.

وی از همکاری های شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر با بیمارستان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت : با توجه به اینکه بیمارستان و شهرداری در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نقش مثبت و محوری دارند، می بایست همکاری های دوجانبه با محوریت خدمت مردم استمرار داشته باشد.

در ادامه مهندس سید محسن هاشمی شهردار مبارکه نیز ضمن تشکر از خدمات ارائه شده توسط بیمارستان به بیماران و مراجعین افزود: هدف همه ما در مجموعه مدیریت شهری و بیمارستان خدمت به مردم است و از این بابت اختلاف نظری وجود ندارد.

وی  ضمن خیرمقدم به دکتر رئیس زاده و هیئت همراه، خدمت رسانی به مردم را وظیفه و رسالت مشترک بین تمامی دستگاه‌ها، ارگانها و نهادها عنوان کرد و گفت: میزان رضایتمندی مردم نشانگر تلاش و اهتمام مجموعه‌های مختلف در راه خدمتگزاری واقعی و صادقانه به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای همکاری‌های مشترک با مجموعه بیمارستان محمد رسول الله (ص) در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان خبر داد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این دیدار از عملکرد مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در اقدامات کنترلی و درمانی کرونا تقدیر و تشکر کرد.

مهندس محمد تقی قاسمیان، رسالت شورای شهر را خدمت به توسعه همه جانبه شهر بیان کرد و افزود :شورای اسلامی شهر از هر اقدامی که باعث ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان شود، حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اينكه اگر حوزه سلامت موفق باشد قطعاً ما نیز در خدمت رساني به مردم موفق تر خواهيم بود، اظهار كرد: با كمك مجموعه  بهداشت و درمان شهرستان مي توانيم يك شهر پر نشاط و سالم داشته باشيم.

مدیر بیمارستان محمد رسول الله ( ص) نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه و همکاری های همه جانبه مدیریت شهری با مجموعه بهداشت و درمان در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: خدمت به مردم یقیناً در نزد خداوند متعال با پاداش و اجر معنوی همراه خواهد بود.

محمد ایران پور با قدرداني از حمايت هاي شهرداري و شوراي اسلامي شهر از بخش بهداشت و درمان شهرستان گفت: قطعاً مزد و پاداش خيرين به ويژه بانيان خير كه در عرصه سلامت عموم مردم گام بر مي دارند، نزد خداوند محفوظ است.

در پایان ریاست و مدیریت بیمارستان با اهدای لوح سپاس از همکاری و همراهی شهردار مبارکه و شورای اسلامی شهر  قدردانی بعمل آوردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×