» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » تجهیز و بروز رسانی ناوگان موتوری شهرداری مبارکه باهدف افزايش كيفيت خدمات‌دهی به شهروندان
شهرداری مبارکه

تجهیز و بروز رسانی ناوگان موتوری شهرداری مبارکه باهدف افزايش كيفيت خدمات‌دهی به شهروندان

آذر 19, 1399 1012

تجهیز یک دستگاه خودرو به مکانیزم جاروب مکانیکی ویژه نظافت شهری با هزینه 8.5 میلیارد ریالی

میثم فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری مبارکه نیوز گفت: تجهیز و بروز رسانی ناوگان  موتوری مدیریت شهری باهدف عبور از سيستم سنتي و كاهش هزینه‌های اين بخش و افزايش كيفيت خدمات‌دهی به شهروندان، يكي از اولویت‌های شهرداري مبارکه است.

وي گفت: سيستم سنتي خدمات شهري هزینه‌های زیادی را بر شهرداري و به‌تبع آن بر آحاد جامعه شهري كه عوارض می‌پردازند؛ وارد می‌کند.

فرامرزی تصریح کرد: افزايش كيفيت خدمات شهري ارائه‌شده به شهروندان با افزايش استانداردهاي زیست‌محیطی و بهبود بهداشت شهري از طريق به‌کارگیری ماشین‌آلات و تجهيزات مدرن را می‌توان ازجمله مهم‌ترین تحولات انجام‌گرفته در بخش مكانيزاسيون خدمات شهري شهرداري دانست.

وی هزینه تجهیز این خودرو را بالغ‌بر850 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با رویکرد مدیریت شهری ناوگان  موتوری شهرداری روزبه‌روز مکانیزه‌تر و خدمات‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تری به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سیستم مکانیزه امکان رفت‌ و روب بیش از 23000 مترمربع را در یک شیفت کاری دارد، اضافه کرد:  استفاده از جاروب‌های مکانیزه در معابر پرخطر و مسیرهای پرتردد خودرو، به‌منظور رفت و روب و پاک‌سازی این معابر و جلوگیری از خطر تصادفات پاکبانان زحمتکش است.

مسئول واحد نقلیه شهرداری مبارکه در پایان به اقدامات صورت پذیرفته در راستای بهبود امکانات موجود در این حوزه اشاره کرد و گفت : در حال حاضر تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات مجموعه شهرداری با تلاش کارکنان  این واحد با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و نگهداری می‌شوند .

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×