» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۳۳ تاکسیرانی شهرداری مبارکه
شهرداری مبارکه

راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۳۳ تاکسیرانی شهرداری مبارکه

آبان 9, 1399 0012

مسئول واحد تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه گفت: در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر سامانه تلفنی رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات تاکسیرانی راه‌اندازی گردید.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ مهدی شرافت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جابه‌جایی شهروندان در قالب ناوگان حمل‌ونقل سالم یکی از مهم‌ترین اقدامات است، گفت: در این راستا واحد تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه  برای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وي بابیان اينكه شهروندان می‌توانند تخلفات حوزه تاكسيراني را به سامانه 133 اعلام نمایند، افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، درخواست افزايش تاكسي در خطوط مختلف ، انتقال ايستگاه ، ارتكاب به تخلف تاكسيران، راه‌اندازی خطوط جديد تاكسي،تكرار تخلفات رانندگي، تردد خالي تاکسی‌ها در ساعات پيك كاري و خروج بدون مجوز از محدوده شهر ازجمله مواردي است كه شهروندان می‌توانند با سامانه 133 تماس بگيرند.

شرافت خاطرنشان كرد: دريافت كرايه اضافه و نداشتن برچسب نرخ نامه، انجام ندادن خدمت در مسير مشخص‌شده، بی‌توجه به اخطارهاي بازرسي، بی‌توجهی به شئونات اسلامي، فرسودگي بیش‌ازحد تاکسی‌ها، مباحث مرتبط با آژانس‌های تلفنی و سرويس مدارس، نحوه عملكرد و برخورد و نظافت از ديگر مواردي است كه شهروندان می‌تواند در اين خصوص با سامانه 133 تماس بگيرد و شكايت خود را مطرح كند.

وي اظهار داشت: شهروندان همچنين می‌توانند رانندگان تاكسي را كه رضایت‌مندی عمومي را نيز جلب کرده‌اند به اين سامانه معرفي كرده تا موردتقدیر قرار گيرد.

ایشان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن 52461710 و 52462040  با سامانه نظارتی ۱۳۳ انتقادها، پیشنهادها و شکایات خود را در خصوص سرویس‌دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.

مسئول واحد تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه در پایان گفت: شهروندان براي ارائه هرگونه مطلب در حوزه تاكسيراني بايد شماره پلاك تاكسي را در اختيار كارشناسان سامانه 133 قرار دهند كه به‌صورت مستند ثبت، ارجاع و پيگيري شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×