» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » علی‌رغم تنگناهای اعتباری، نهضت آسفالت و ترمیم معابر شهری همچنان ادامه دارد…
شهرداری مبارکه

علی‌رغم تنگناهای اعتباری، نهضت آسفالت و ترمیم معابر شهری همچنان ادامه دارد…

شهریور 17, 1399 0010

در راستای اجرای طرح ساماندهی وضعیت آسفالت شهر و محلات و همچنین لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر عملیات لکه‌گیری و آسفالت ترانشه ها در نقاط مختلف شهر در حال انجام است .

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛حجت اله بهشتی نژاد با اشاره به تأکید شهردار مبارکه مبنی بر تسریع درترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر و محلات افزود: به همت نیروهای تلاشگر  مجموعه شهرداری و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تلاش می‌کنیم طی  2 ماه آینده  بخش زیادی از لکه‌گیری آسفالت معابر را به اتمام برسانیم .

معاون عمرانی شهرداری مبارکه گفت: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است که موردتوجه ما  قرار دارد.

وی افزود: لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و درنتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

او  بابیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد،تصریح کرد:با توجه به وضعیت نامناسب قسمت‌هایی از آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر،اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر به‌صورت محله به محله و  بر اساس اولویت در حال انجام می‌باشد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 40 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال آسفالت می‌شود گفت:در این راستا از ابتدای سال جاری لکه‌گیری معابر اصلی از جمله بلوار سردار شهید ربیعی، محلات درچه، اسماعیل ترخان و قلعه و بخشی از محلات سرارود و دهنو  به اتمام رسیده و سایر محلات در دستور کار قرار دارد .

بهشتی نژاد خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات قابل‌قبول به شهروندان است و در این راستا برای جلب رضایتمندی شهروندان از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده خواهیم کرد.

بهشتی نژاد بابیان اینکه یکی از اولویت‌های معاونت عمرانی شهرداری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، افزود: در این راستا برای رفاه حال شهروندان عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته که هم‌اکنون فاز دوم آن در حال اجرا می‌باشد.

ایشان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای مجموعه شهرداری  برشمرد و بیان داشت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح شهر موجبات خشنودی همشهریان را فراهم کند.

وی  بابیان اینکه این عملیات تا رسیدن به وضعیت مطلوب در معابر ادامه دارد یادآور شد: شهروندان نسبت به اطلاع‌رسانی مشکلات شهری با سامانه‌های ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری اقدام کنند تا نسبت به برنامه‌ریزی و رفع آن اقدام لازم صورت پذیرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×