» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهروند، شهرداری، رشد و بالندگی شهر
شهرداری مبارکه

شهروند، شهرداری، رشد و بالندگی شهر

مرداد 6, 1399 0010

حکایت سگ‌های ولگرد و چگونگی رفتار با آن‌ها موضوعی است که در سال‌های اخیر شهرهای بزرگ را درگیر خودکرده است.حیواناتی که از حاشیه شهرها به شهروندان پناه می‌آورند تا غذایی هرچند کم و ناچیز برای گذران عمر بیابند.

فارغ از رفتاری که امروزه شهروندان با این حیوانات دارند و جدای از پاسخ به این سؤال که آیا اساساً امکان تردد وزندگی آن‌ها در سطح شهر وجود دارد یا خیر،باید برای نگهداری از حیوانات ولگرد محلی مهیا شود تا هم شهروندان از بیماری‌های مشترک انسان و حیوان و درندگی ذاتی بعضی از آن‌ها در امان باشند و هم این مخلوقات خداوند که در آفرینش همه آنان حکمتی نهفته است بتوانند ادامه حیات دهند.

شهرداری مبارکه با توجه به حفظ کرامت شهروندان و در راستای حفاظت از حقوق حیوانات اقدام به احداث کمپ نگهداری از سگ‌های ولگرد نموده است تا بازنده گیری آنان و نگهداری در محلی خارج از محدوده شهر بالاتر از وظیفه ذاتی خود عمل کرده و امکان ادامه زندگی برای حیوانات را فراهم آورده است.

ازآنجاکه توسعه و رشد همه‌جانبه شهرها جز با همکاری و تعامل شهروندان و شهرداری میسر نمی‌شود و با توجه به این موضوع که گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حامی حقوق حیوانات به‌عنوان ارگانی غیردولتی و غیرانتفاعی همواره یار و یاور شهرداری بوده‌اند،در این مورد نیز هم‌افزایی شهروندان و شهرداری باعث شده تا کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد شهرداری مبارکه از بالاترین استانداردهای موجود برخوردار بوده و در این روزهای گرم و طاقت‌فرسا مکانی امن برای این حیوانات باشد.

شهرداری مبارکه همچنان آمادگی دارد با همکاری و هم‌افزایی شهروندان اقدامات مؤثری در راستای بهبود محیط‌زیست و حفظ حقوق حیوانات انجام دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×