» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » استفاده از ماسک در شهرداری مبارکه اجباری شد
شهرداری مبارکه

استفاده از ماسک در شهرداری مبارکه اجباری شد

تیر 14, 1399 1012

علیرغم شیوع کرونا در جامعه،برخی افراد در هنگام حضور در مکان‌های عمومی  بی‌توجه به این موضوع جان خود و دیگران را بی‌هیچ وسیله دفاعی در معرض این ویروس نامرئی مرگبار قرار می‌دهند.

فضای بسته و نزدیک بودن افراد به یکدیگر و عدم رعایت فاصله اجتماعی ، راه  انتقال کرونا را هموار کرده است و علیرغم تبلیغات گسترده در زمینه چگونگی انتقال این ویروس هنوز عده‌ای هستند که روزانه بی‌هیچ دغدغه‌ای در مکان‌های عمومی حاضر می‌شوند  و به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا کمک می‌کنند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: ورود به شهرداری مبارکه صرفاً با زدن ماسک امکان‌پذیر است.

به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز ، سعید باقری اظهار کرد: با توجه به اپیدمی گسترده‌ی کرونا ویروس و حسب دستور ریاست محترم جمهور و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا ؛ از روز امروز 14 تیرماه  ورود کارکنان و اربابان رجوع به ساختمان مرکزی شهرداری مبارکه  و مجموعه‌ی ساختمان‌های سازمان‌های تابعه با ماسک انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: بر این اساس و تا اطلاع بعدی هرگونه مراجعه به مجموعه‌ی شهرداری و سازمان‌های تابعه الزاماً با داشتن ماسک امکان‌پذیر بوده و از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: باید در مجموعه شهرداری  فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، شست و شوی مکرر دست با آب و صابون و استفاده از ماسک رعایت شود و از تجمعات جلوگیری گردد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×