» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تسلیت مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

پیام تسلیت مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام

مرداد 30, 1399 1012

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا له الفداء و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفتند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

همانا برای شهادت امام حسین(ع) حرارتی در قلب‌های مؤمنان است که هیچ‌وقت خاموش نمی‌گردد.”پیامبر اکرم(ص)”

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، بر دستان بریده سقای کربلا، بر خیمه‌های سوخته، ناله‌های کودکان تشنه، صبر و دل‌تنگی‌های زینب(س)، ندای جاودان ” هل من ناصر ینصرنی”و سلام بر اشک‌های صاحب‌الزمان(عج).

فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفا و جان‌برکف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

ماه محرم و عاشورا در فرهنگ اسلامی سرفصل ممتازی در تقابل جبهه حق علیه باطل است تا جایی که فرهنگ و نمادهای عاشورا و باورها و رویکردهای آن را می‌توان آیینه تمام نمای اسلام ناب محمدی(ص) که طلایه دار سعادت دنیوی و اخروی است دانست.

در جلوه‌ای از تابلوی بزرگ عاشورا چهره زیبای رسالت نبوی و ولایت علوی که عروه‌الوثقی هدایت و رستگاری‌اند،تلألؤ و درخشندگی دارد و در چهره‌ای دیگر از آن مظاهر تقابل باطل با ساحت نورانی و طلایه داران نجات انسانیت  به نمود و ظهور درآمده‌اند.این تمایز نور از ظلمت و احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر هدف اصحاب عاشورا و کربلاست که دلدادگان حق و راستی با نظاره بر همین حادثه عظیم در مسیر انتخاب و اوج گرفتن به‌سوی کمال هیچ‌وقت راه را گم نکرده و در مقابل گردوغبار فتنه‌ها گامی پس نخواهند گذاشت.

“اللهم أجعل محیای محیا محمد و آل محمد”

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×