» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک شهردار مبارکه به هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر
شهرداری مبارکه

پیام تبریک شهردار مبارکه به هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر

مرداد 25, 1399 0012

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه با صدور پیامی انتخاب رئیس وسایر اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مبارکه را تبریک و تهنیت گفت .

در این پیام آمده است:

باسمه‌تعالی

شوراها به‌عنوان یک‌نهاد مردمی باهدف بررسی مشکلات و موانع موجود در عرصه‌های مختلف شهری و همچنین  به‌عنوان سیستم مدیریتی و نظارت بر کارآمد بودن امور اجرایی (شهرداری‌ها) ، پا به عرصه وجود نهاده است.

اینجانب ضمن سپاس بابت تمام زحماتی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر طی  سه سال  گذشته در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر مبارکه متحمل شده‌اند، و تشکر از خدمات بی‌دریغ آقای هدایت اله عباسیان رئیس قبلی شورای اسلامی شهر ، انتخاب شایسته آقای  دکتر سجاد خالوزاده به‌عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر مبارکه و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه را تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان، مزید توفیقات را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این مرزوبوم را خواستارم.

مجموعه شهرداری مبارکه نیز همچون گذشته و در تمامی سطوح آماده  همکاری و همراهی در اجرای طرح‌ها و مصوبات سازنده شورای اسلامی شهر خواهد بود و تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای  رشد، توسعه و شکوفایی شهر به کار خواهد بست.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×