» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » تقدیر مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهردار مبارکه
شهرداری مبارکه

تقدیر مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهردار مبارکه

اردیبهشت 31, 1399 0010

صبح روز سه‌شنبه 30 اردیبهشت شهرداری مبارکه میزبان رئیس اداره مخابرات شهرستان مبارکه بود. در این دیدار از زحمات سید محسن هاشمی شهردار مبارکه و سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری در جهت تعامل و همکاری میان شهرداری و اداره مخابرات تقدیر شد و به همین منظور تقدیرنامه‌ای  به نیابت از مدیر مخابرات منطقه اصفهان به ایشان تقدیم شد.

در این دیدار مهندس سید محسن هاشمی در خصوص تعامل میان دستگاه‌های اجرایی گفت: واقعیت این است که هرچقدر تعامل میان دستگاه‌های اجرایی بیشتر باشد سود آن به مردم می‌رسد و هدف اصلی نیز همین است.

او بابیان اینکه هر دستگاهی حق‌وحقوقی دارد که ناچار است آن را احصا کند و شهرداری مبارکه نیز از این قاعده مستثنی نیست گفت: اگر با این دید پیش برویم که وظیفه اصلی خدمت به مردم باشد کارها به‌خوبی رفع‌ورجوع خواهد شد؛ در مقابل اگر هر دستگاهی فقط موقعیت خود را نگاه کند به این معنا که شهردار تنها منافع شهرداری را در نظر بگیرد به مشکل تراشی ختم خواهد شد و مسلماً منفعتی برای شهروندان به دنبال نخواهد داشت.

او ادامه داد: خوشبختانه در این مدت همکاری‌های بسیار خوبی صورت گرفت و امروز خوشحالیم که زیرساخت‌های شهر و شهرستان در حال کامل شدن است و امیدواریم مردم نیز بتوانند از این زیرساخت‌ها بهره کامل را ببرند.

شهردار مبارکه در ادامه با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: شرایط کرونا ثابت کرد که یک شهر هوشمند نیازمند مردم است و ما باید به سمت شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک پیش برویم و همه باید دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم و زمینه ایجاد یک شهر هوشمند را فراهم‌سازیم.

افزایش سه برابری پهنای باند

رئیس اداره مخابرات شهرستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های مجموعه شهرداری مبارکه گفت: در مدتی که با مشکل شیوع بیماری کرونا دست‌به‌گریبان بودیم و با موانع محدودیت تردد و تعطیلی مدارس مواجه بودیم و اغلب جلسات سازمان‌ها و مؤسسات به‌وسیله ویدئوکنفرانس برگزار می‌شد نیاز بود تا بحث افزایش و پهنای باند را داشته باشیم.

او ادامه داد: از زمانی که این محدودیت‌ها اعمال شد پهنای باند شهرستان به سه برابر افزایش پیدا کرد و از 33 گیگ به 104 گیگ رسید.

او گفت: در ابتدای شروع محدودیت‌ها مردم  از کندی سرعت اینترنت به‌شدت ناراضی بودند اما ظرف 5 الی شش روز ما پهنای باند را افزایش دادیم و از همین رو سطح نارضایتی نیز کاهش پیدا کرد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان مبارکه گفت: با شیوع کرونا همه به‌دشواری افتادند اما این موضوع یک فرهنگ  جدیدی را در شیوه بهداشت فردی و نوع تردد ایجاد کرد.

او درباره توسعه شبکه نیز گفت: از مدت‌ها پیش درباره توسعه شبکه در شهرهای شهرستان اقدامات مختلفی صورت گرفت و امروز شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد .

لازم به ذکر است در این مراسم نیز «سعید باقری» معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه از زحمات اداره مخابرات،تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین تقدیر و تشکر کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×