» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
شهرداری مبارکه

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

اردیبهشت 27, 1399 0010

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفتند .

متن پیام بدین شرح است :

با سمه تعالی

امروزه ارکان جوامع بشری در تمامی عرصه‌ها بر زیرساختی کارآمد به نام علم “ارتباطات” استوار است، به همین دلیل عصر حاضر واژه و عنوان ارتباطات را بر خود دارد.

روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه،  ارتباط سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد. بدیهی است ارتباطات نقش حياتي در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوين ارتباطي واطلاعاتي نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر نماید.

نامگذاري 27 ارديبهشت‌ماه به اين نام، بهانه‌اي است تا نقش و جایگاه این هنر و فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم. روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با بهادادن روز افزون به نظام ارتباطات واطلاعات تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه   تثبیت نماییم.

اینجانبان فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را  از درگاه ایزد متعال مسئالت می نماییم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان –رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×