» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پيام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت ليالي قدر و شهادت مولي الموحدين حضرت امام علي عليه السلام
شهرداری مبارکه

پيام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت ليالي قدر و شهادت مولي الموحدين حضرت امام علي عليه السلام

اردیبهشت 25, 1399 0012

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن ایام لیالی قدر و سالروز شهادت مظلومانه امیرالمؤمنین حضرت امام علی (ع)را به‌تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

سلام و درود خداوند متعال بر میهمانان سفره نورانی الهی در ماه پر خیروبرکت رمضان و سپاس بیکران خداوند سبحان را که بار دیگر توفیق درک ماه رمضان و شبهی قدر را به ما بندگان خود عطا فرمود.

رمضان ماه عظیمی است؛ ماه سخن گفتن باخدا و شنیدن صدای وحی؛ بارش نم‌نم باران برکت برای ضیافت عاشق و معشوق؛ فرصت لبیک به ندای “بازآی” پروردگار؛

شب قدر به سبب نزول قرآن، شبی شکوهمند است، شبی که والاترین و پربرکت‌ترین شب‌های سال به شمار می‌رود، شبی که پیامبر خدا(ص) آن را ستوده و درباره آن فرموده است: «ماه رمضان، سرور ماه‌ها و شب قدر، سرور شب‌هاست».

اینک که در شب‌های پربرکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، حضرت امام علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود.

این‌جانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان گرامی ، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک‌وتعالی مسئلت داریم و سالروز شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی(ع) را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و همشهریان گران‌قدر تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق رهروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را طلب می‌نماییم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×