» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » طراحی و زیباسازی ورودی شهرمبارکه با هدف کاهش سطح چمن و مدیریت مصرف آب
شهرداری مبارکه

طراحی و زیباسازی ورودی شهرمبارکه با هدف کاهش سطح چمن و مدیریت مصرف آب

اردیبهشت 20, 1399 1013

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مبارکه از طراحی و زیباسازی ورودی شهر با هدف کاهش سطح چمن و مدیریت مصرف آب خبر داد.
احمدرضا فروتن گفت: یکی از بهترین راه حل هایی که در جهت تامین فضای سبز شهرها می تواند مطرح گردد استفاده از پتانسیل های بالقوه خود شهرها مانند:طراحی منظر مسیرهای درون شهری، حواشی خیابانها و توسعه سبز راه هاست که این سازمان با استفاده از شن های رنگی اقدام به زنده نمودن فضای های مرده و محوطه سازی فضاهای شهری نموده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه افزود: شن های رنگی علاوه بر زیبایی بصری، افزایش نشاط و زیبایی طبیعی فضای سبز را نیز به ارمغان می آورد، لذا با توجه به سیاست کلی سازمان در مدیریت مصرف آب و کاهش سطح چمن، از شن رنگی در محوطه سازی و زیباسازی شهری استفاده شده است .
فروتن در پایان گفت: امید است بتوانیم با برنامه ریزی و طراحی های مناسب سهم کوچکی در نشاط و شادابی شهر داشته باشیم و خدمات شایسته ای را به شهروندان گرامی ارائه دهیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×