» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)
شهرداری مبارکه

پیام تبریک شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)

اردیبهشت 19, 1399 3024

شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی سالروز ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز روز «وَ سجیّتکم الکَرَم» است. امروز روز « عادَتکُمُ الاِحْسان »است. امروزه در تقویم رسمی کشورمان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به‌عنوان روز اکرام نام‌گذاری شده تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت و بخشندگی بود، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود به کمک فقرا بشتابند.

پانزدهم رمضان سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) آسمان و زمین و هر آنچه در آن است غرقِ سرور و شادمانی است ؛ دل‌های عاشق و شیفته اهل‌بیت (ع) پذیرای میهمان پربرکتی از خاندان پاک رسالت و امامت است . حسن بن علی (ع) چشمه‌ای جوشان و خروشان از خورشید پرثمر و بابرکت ولایت است که در ماهی عزیز و باشکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور و سرور کریم اهل‌بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) به همه هم‌وطنان شریف خصوصاً شهروندان ولایتمدار شهر مبارکه، امیدواریم همگان بتوانیم از برکات این ماه به بهترین نحو بهره ببریم و خداوند متعال توفیق عبادات و بندگی بیشتر نه‌فقط در این ماه ، بلکه در همه ایام سال را به همه ما عنایت کند.در پایان از درگاه الهی خواستاریم  هرچه زودتر شر این بلا و گرفتاری را از جامعه بشریت بزداید.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×