» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت نهم اردیبهشت و روز ملی شوراها
شهرداری مبارکه

تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت نهم اردیبهشت و روز ملی شوراها

اردیبهشت 10, 1399 0011

آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت نهم اردیبهشت و روز ملی شوراها با حضور شهردار مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، مهندس سید محسن هاشمی شهردار مبارکه در این مراسم با گرامیداشت روز شوراها به اهمیت نقش شورا در پیشرفت، توسعه ، عمران و آبادانی شهرها اشاره کرد و گفت: نظام مقدم اسلامی از ابتدا با آرای مردم بنانهاده شده است و مردم نقش اصلی را با حفظ هویت در تمام اصول قانون اساسی بر عهده‌دارند.

وی گفت: تمامی نمایندگان مجالس مهم کشور همانند مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای شهر و روستا با انتخاب توسط مردم و رأی مستقیم آن‌ها برگزیده می‌شوند.

مهندس هاشمی افزود: نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و ‌مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها است و به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران و‌ در‌ راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران، این نهاد در این کشور پا به عرصه مدیریت‌های شهری و محلی گذاشت.

وی وجود شوراها را مایه خیر و برکت برای نظام،دولت و مردم دانست و گفت: شوراها یکی از ارکان اصلی مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی بعنوان محور عدالت گستری در جامعه محسوب می شوند و برای خدمت هر چه بهتر به مردم و حل مشکلات جامعه در قانون اساسی کشورمان عنوان شده است.

مهندس هاشمی  در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها  به اعضای محترم شورای اسلامی شهر از زحمات شبانه روزی آنها در عرصه عمران ،آبادانی شهر و خدمت رسانی به مردم شهر مبارکه تقدیر نمود.

شهردار مبارکه در پایان از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف از پیش تدوین شده قدردانی و تشکر کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×