» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پیام تقدیر و تشکر امام جمعه محترم شهرستان مبارکه از مجاهدت های پزشکان ، پرستاران و کادر بهداشتی
اخبار شهرستان مبارکه

پیام تقدیر و تشکر امام جمعه محترم شهرستان مبارکه از مجاهدت های پزشکان ، پرستاران و کادر بهداشتی

فروردین 15, 1399 0012

✅ پیام تقدیر و تشکر امام جمعه محترم شهرستان مبارکه از مجاهدت های پزشکان ، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه و بیمارستان محمد رسول الله (ص) این شهرستان :

                بسمه تعالی

🔸پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند : هرکس در جهت رفع حاجت مریضی تلاش کند ، چه نیاز او را برطرف کند و چه نکند ، مانند روزی که از مادر متولد شده است ، از گناهانش پاک می شود .

( من لا یحضره الفقیه، ج4، ص16)

🔹پس از حمد الهی و سلام و درود بی پایان بر پیامبر گرامی اسلام و خاندان مطهرش و ارواح طیبه امام راحل و شهدای گرانقدر ؛

🔹بی تردید ، پزشکان ، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس فراگیر کرونا قرار دارند و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان که با از خودگذشتگی و ایثار همراه است، حرکتی قهرمانانه و بسیار ارزشمند می باشد . این جانفشانی و از خود گذشتگی ، خاطرات حماسه هایی که کادر درمانی کشور در دوران دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند .

🔹قطعاً نقش آفرینی پزشکان ، پرستاران‌ و کارکنان بهداشتی سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه کنی و مبارزه با ویروس کرونا آنقدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی ها قاصر است .

🔹پزشکان ، پرستاران ، مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه ، ریاست و کادر درمانی بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) مبارکه ، صبر و استقامتتان ، پایداری و مقاومتتان ، گذشت و فداکاریتان در این روزهای سخت هرگز فراموش نخواهد شد .

آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می دهد ، تلاش بی وقفه و جهادی و شبانه روزی جامعه بهداشت و درمان است که جا دارد از همه شما عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم .

🔹بی شک همه مردم و مسئولین قدردان این خدمات ایثارگرانه هستند و ان شاء الله با همکاری و مشارکت بیشتر مردم عزیز که با ماندن در منازل و رعایت موارد بهداشتی ، قدردانی خود را اظهار نموده و رنج و محن شما را در این راه پر خطر کمتر می کنند ، هر چه زودتر از این مشکل به سلامت عبور نمائیم .

🔹از درگاه خداوند متعال برای شما و همه جهادگران عرصه سلامت ، از گروه های پر افتخار جهادی و مردمی ، بسیجیان و هیئات مذهبی گرفته تا دستگاه ها و سازمان های ذیربط که دوشادوشتان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بصورت شبانه روزی در حال مجاهدت می باشند ، عزت ، عافیت و توفیق روز افزون در مسیر خدمت رسانی به جامعه اسلامی را مسئلت می کنم .

سیّد مهدی موسوی – امام جمعه شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×