» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پيام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز
شهرداری مبارکه

پيام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

فروردین 8, 1399 1023

بسمه تعالی

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سيد الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانبان فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف شهر مبارکه و همچنین غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

همچنین از خدمات و زحمات ارزشمند پاسداران و بسیجیان گرامی که دوشادوش سایر ادارات، ارگان‌ها,کادر درمانی ،گروه‌های جهادی و مدیریت شهری که این روزها در خط مقدم خدمت‌رسانی و حفظ و حراست از سلامتی هم‌وطنان در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای رفاه و سلامتی شهروندان محترم کوشش می‌نمایند ،صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم

سید محسن هاشمی . شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان .رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه 

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×