» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت
شهرداری مبارکه

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت

اسفند 29, 1398 0011

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پيام مشترکي ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) ، فرارسیدن عید نوروز را به شهروندان عزيز تبريك گفتند.

در اين پيام آمده است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نوروزی دیگر در راه است ، زمین زاینده در تحولی دوباره به دنبال دگرگونی و رویش است ، بهار با گام‌های جوانی و طراوت ، نوروز را سوغات دست‌ها و قلب‌هایمان می‌کند و دست‌های مناجات ما آیه‌های ” یا مقلب‌القلوب و الابصار ” را به امید ” حول حالنا الی احسن الحال ” زمزمه می‌کند تا نوروز تازه ، بهاری نو برای تحول و دگرگونی زمین و زمینیان شود.

امسال بهار دل‌انگیز و نوروز در حالی از راه می‌رسد که هم‌وطنان و همشهریان عزیزمان برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده کرونا ویروس تمام توان خود را به کار گرفته و همدلانه با مسئولان همکاری می‌کنند. بی‌شک ماحصل این وفاق و همدلی گذر موفقیت‌آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار‌آمیز از فرهنگ غنی شهروندی، مسئولیت‌پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.

در آستانه سال نو از خدمات و زحمات ارزشمند همکاران و مجموعه خادمین مردم در مدیریت شهری ، همچنین مشارکت و همکاری سایر ادارات، ارگان‌ها ،گروه‌های جهادی و بسیجی که این روزها در خط مقدم خدمت‌رسانی و حفظ و حراست از سلامتی هم‌وطنان در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای رفاه و سلامتی شهروندان محترم کوشش می‌نمایند ،صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ،امیدواریم اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری برای جلوگیری از انتشار این ویروس با همکاری و همدلی مردم شریف ادامه داشته باشد و همه تلاش خویش را برای رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم و نظام مقدس اسلامی بکار بگیریم .

این‌جانبان آغاز سال نو را به‌تمامی همشهریان شادباش و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت،سلامت و  معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شهروندان عزیز مبارکه و دیگر هم‌وطنان مسئلت می‌نمایم.

همچنین به نیابت از خانواده بزرگ مدیریت شهری مبارکه ، 25 رجب سالروز غروب خورشيد وجود هفتمین پيشواي شيعيان جهان حضرت امام موسی کاظم(ع) را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه شیعیان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری  زیباتر، ایمن‌تر، توسعه‌یافته‌تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

به امید سالی پربار در طلیعه نوروز و تحقق اهداف توسعه شهر مبارکه

سید محسن هاشمی -شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×