» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تقدیر و تشکر مدیریت شهری مبارکه از دست‌اندرکاران مبارزه با شیوع کرونا
شهرداری مبارکه

پیام تقدیر و تشکر مدیریت شهری مبارکه از دست‌اندرکاران مبارزه با شیوع کرونا

اسفند 24, 1398 0012

شهروندان محترم:

در این روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی می‌تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، صبر و استقامت، پایداری و مقاومت، گذشت و فداکاری‌تان هرگز فراموشمان نمی‌شود. امروز روز سخت امتحان است و همه ما به فضل الهی ، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهیم آمد.

در این شرایط خطیر که مردم ایران و جهان در معرض بیماری همه‌گیر ویروس ناخوانده و منحوس کرونا واقع‌شده‌اند، تلاش همه‌جانبه دستگاه‌ها را می‌بینیم. به‌رغم، همه دشمنی‌ها و سیاه نمایی‌های هدفمند دشمنان، به‌حق و به توفیق الهی گام‌ها و اقدامات تأثیرگذاری برای پیشگیری و کنترل و مقابله با این بلیّه صورت گرفته است که این تبلور، همدلی و نوع‌دوستی و همت والای انسانی آحاد مجاهدان است.

مدیریت شهری مبارکه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همدلی همه دست‌اندرکاران نظام سلامت شهرستان، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و باتحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به همشهریان و هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، به‌نوبه‌ی خود سپاسگزاری کرده همچنین از سپاه ناحیه مبارکه، اصحاب رسانه جهت اطلاع‌رسانی ، موکب جهادی عشاق الحسین(ع) و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری مبارکه در حوزه های مختلف و تمامی ارگان ها و سازمان ها که در حفظ و حراست از سلامتی مردم تلاش مضاعف نموده صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم.

در پایان خواهشمند است جهت حفظ سلامت خود، خانواده و آحاد جامعه از مراجعه و ترددهای غیرضروری جدا خودداری نمایید تا با کمک شما عزیزان هرچه سریعتر کرونا را شکست داده و سلامتی کامل بر جامعه حاکم شود. صحت و سلامتی شما شهروندان گرامی را از خداوند متعال خواستاریم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×