» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » تصویب بودجه اختصاصی شهرداری مبارکه برای ضد عفونی شهر جهت مقابله با کرونا
شهرداری مبارکه

تصویب بودجه اختصاصی شهرداری مبارکه برای ضد عفونی شهر جهت مقابله با کرونا

اسفند 22, 1398 0010

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه از تصویب بودجه. اختصاصی برای ضد عفونی جهت پیشگیری از شیوع کرونا و افزایش ایمنی و بهداشت عمومی سطح شهر خبر داد.

هدایت اله عباسیان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به اینکه شهرداری مبارکه از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را در شهر آغازکرد گفت:مجموعه شهرداری با اطلاع رسانی ,ضد عفونی کردن مراکز پر تردد شهر، اتوبوس ها و مکان‌هایی که نیاز به مراقبت دارد اقدامات خود برای مقابله با کرونا را آغاز کرد .

او ادامه داد:برای مقابله با ویروس کرونا لایحه ای توسط شهرداری به شورای شهر ارائه شد که بلافاصله به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه ضدعفونی مکان‌های عمومی و معابر پرتردد تمام تلاش خود را به کار گرفته است افزود:  به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه‌ای در شهر، شهرداری و سازمان‌های وابسته معمول گردیده و تداوم دارد و ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و پارکها، وسایل بازی کودکان،کشتارگاه مرکزی ,وسایل ورزشی، ایستگاه‌های اتوبوس ،نیمکت‌ها و… در حال انجام است.

هدایت اله عباسیان با دعوت از مردم برای رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی ، یادآور شد: لازم است شهروندان گرامی نیز در شرایط فعلی اقدامات روزمره غیرضروری خود را کنار بگذارند، بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند و تا حد امکان در منازل بمانند.

#کرونا_را_شکست_میدهیم 

🔰شبکه اطلاع رسانی آوای شهر مبارکه

📡t.me/Avayemobarakeh

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×