» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: حفظ حرمت ایام فاطمیه، وظیفه همگانی است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: حفظ حرمت ایام فاطمیه، وظیفه همگانی است

فروردین 9, 1393 005

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمانی ایام نوروز با دهه فاطمیه گفت: شادی های ایام نوروز نباید منجر به شکستن حرمت ها در این ایام شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه رعایت احترام و حرمت حضرت فاطمه الزهرا (س) در ایام تعطیلات نوروز بر همگان واجب و ضروری است، تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) جایگاه رفیعی در بین مسلمانان و شیعیان دارند که همه افراد به ویژه مسئولان و مهمانان نوروزی باید ادب لازم را در ایام شهادت این بانوی بزرگوار رعایت کنند.

حجت الاسلام محمدی از مردم خواست تا در این ایام با نصب پلاکاردهایی با عنوان شهادت بی بی دو عالم حال و هوای ایام شهادت این حضرت را حفظ کنند.

حجت الاسلام محمدی درخصوص نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ بسیار مهم است و همه چیز تحت تاثیر فرهنگ قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله اصلی هر جامعه و نظام است، اظهار داشت : تحقق و دستیابی به مبانی هدف گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش و جدیت مردم و مسولان است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×