» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت شهرستان مبارکه به سرکار خانم دکتر پروین صالحی
شهرداری مبارکه

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت شهرستان مبارکه به سرکار خانم دکتر پروین صالحی

اسفند 4, 1398 2086

 

سرکار خانم دکتر پروین صالحی متخصص زنان و زایمان و همکار محترم بیمارستان محمد رسول الله (ص)

منتخب مردم شریف و فهیم شهرستان مبارکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

باسلام و تحیات الهی:

2اسفند 98 با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم ایران اسلامی و بخصوص مردم فهیم شهرستان مبارکه در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد. ایرانیان سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

روسفیدی ملت بزرگ ما در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می طلبد. لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت های او بوده و ان شاء الله خواهیم بود.

حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته ،اینجانب و کلیه کارکنان خدوم بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال برایتان در ادامه راه ؛توفیق تلاش خالصانه و خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی و امت انقلابی و مقام عظمای ولایت و مردم شریف و نجیب و قهرمان شهرستان مبارکه در پناه امام زمان عج مسئلت می‌نماییم.

دکتر علی پارسا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×