» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » پیام مشترک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر
شهرداری مبارکه

پیام مشترک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر

بهمن 11, 1398 0012

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

والفجر و ليال عشر

خدای متعال را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح‌الله و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

دهه فجر، ميلاد امتي است كه در تاريخ بشري، يكي از شورانگيزترين، عمیق‌ترین و زيباترين تحولات حماسه‌آفرین را بر مبناي «ايمان» و بر محور رهبري آفريده است.

انقلاب ما نشئت‌گرفته از نهضت سيدالشهدا (ع) است ويكي از اهداف اين انقلاب حمايت از مظلومين و مبارزه عليه استکبار جهانی است.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه درصحنه ایران است.  بی‌تردید در 22 بهمن‌ماه امسال حضور مردم بار دیگر حماسه‌ای زرین از افتخار را بر تاریخ این مرزوبوم حک خواهد کرد و موجی خروشان در جای‌جای ایران اسلامی، روان خواهد شد.

این‌جانبان ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت حماسه‌آفرین و انقلابی و همشهریان محترم و شهیدپرور مبارکه ، از درگاه حضرت دوست توفیق پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران عزیز را خواستاریم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×