» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: در عرصه انتخابات اگر شخصی موفق به خدمت به مردم شریف ایران اسلامی شود عبادت کرده است.
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: در عرصه انتخابات اگر شخصی موفق به خدمت به مردم شریف ایران اسلامی شود عبادت کرده است.

آذر 11, 1398 1021

پیش از ظهر امروز امام جمعه شهرستان مبارکه از ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه وی ضمن عرض خدا قوت به دست اندرکاران افزود: در عرصه انتخابات اگرشخصی موفق به خدمت به مردم شریف ایران اسلامی شود عبادت کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور به مجلسی فعال، با نشاط و کار آمد و همیشه حاضر در صحنه ها نیاز دارد تا موقعیت ها و حالات گوناگونی که پیش می آید بهترین تصمیم ها را بگیرد،افزود؛ ما در آینده کشور مصاف جدی با استکبار جهانی در جنبه ها و ابعاد مختلف داریم و اکنون نیز دست و پنجه با آن نرم میکنیم .
وی خاطرنشان کرد‌: استکبار جهانی دیگر نیمه جان و در حال احتضار است و باید تا اینجای راه که ما امده ایم نظام با قدرت بیشتری به سراغ انها برای مقابله برود.
وی در ادامه گفت: آنها همچون گذشته با برخی کشورهای کوچک مزدورشان چون احساس کرده اند رو به افول اند، بسیار نگران هستند و در واقع خود جبهه استکبار در اعلام موجودیت خود دچار احساس اضطراب و نابودی شده است و چیز جدیدی است و در آینده کشور ما با چنین وضعیت جهانی که خیلی هم مبارک است، روبرو ست.
امام جمعه مبارکه گفت: نیازمند این هستیم که با انتخاب یک مجلس جوان و در تراز انقلاب و بانشاط و ولایتمدار که بتواند واقعا با سیاست های کلان مقام معظم رهبری یکی باشد .
وی افزود: کسانی که قصد ورود به انتخابات را دارند و احساس میکنند توانایی کار دارند وارد این صحنه شوند و واقعا اگر احساس میکنند در این صحنه ها همراه با سیاست های رهبری هستند،تکلیف است بر انها که وارد شوند ولی با شروطی که مقام معظم رهبری فرموند یکی باشند.
وی در بخش پایانی صحبت هاییش اظهار داشت: مردم ما به حمد خدا اگاه و بصیر هستند و در طول این چهل سال نفع و ضرر انقلاب را متوجه شده اند که کجاست و چطور باید زندگی کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبارکه گفت: گذشته، چراغِ راهِ اینده ی ما است و نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم
حجت الاسلام و المسلمین مهدی موسوی گفت : از خدا میخواهیم دلهای مردم که از این که هست بصیر تر بگرداند و انتخابات خوبی در پیش داشته باشیم وی خاطرنشان کرد: وقتی یک مجلس پویا و انقلابی،جوان و با نشاط داشته باشیم ؛میتواند مشکلات کشور را حل کنند
وی افزود: به نامزدهای انتخاباتی در نماز جمعه توصیه هایی گردم که ابتدا خدا را در نظر بگیرند و تمام توانی که دارند را به کار گیرند و ان شالله خدا دلهای مردم را به سمت اصلح هدایت کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×